پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
شهردار منجیل گفت: جایه‌جایی ایستگاه راه‌آهن یکی از دغدغه‌های بزرگ شهر منجیل است

شعارسال:  این شهر را شهر توربین‌های بادی دانست و اظهار کرد: منجیل نخستین شهر کشور بوده که توربین‌های بادی در آن راه‌اندازی شده است.

وی از آغاز بهسازی معابر پارک ساحلی شهر منجیل و آماده کردن زیرساخت‌ها برای توسعه صنعت گردشگری در منجیل خبر داد و افزود: نمازخانه و سرویس بهداشتی مجهز با حدود 180 مترمربع زیربنا در دهه فجر امسال در منجیل به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منجیل رنگ‌آمیزی و بهسازی آلاچیق‌ها و ترمیم مجسمه‌های داخل پارک، نورپردازی شهری و تغییرات در پارکینگ‌ها و جداول و ... را از جمله اقدام‌ها عنوان کرد.

وی نصب تابلوی یادمان شهدا را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و افزود: آسفالت خیابان‌ها و معابر با حدود سه هزار تن آسفالت در سطح شهر، بهسازی جداول جوی آب، لوله‌گذاری لوله‌های فاضلاب سبک و ... از دیگر اقدام‌ها است.

علی‌پور با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار در شهر منجیل پارک تخصصی کودک ساخته شده است، تصریح کرد: طرح توسعه پارک شهر منجیل نیز از دیگر اقدام‌های شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای تمام پروژه‌های عمران شهری حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است، خاطر نشان کرد: یکسری از مشکلات برطرف شده، اما هنوز پروژه مهم ایجاد ایستگاه راه‌آهن یکی از دغدغه‌های بزرگ مردم شهر منجیل و جزء مطالبات اصلی آنها است.

شهردار منجیل با بیان اینکه مدیران کل مربوطه هنوز زمان دقیقی برای ایجاد ایستگاه تعیین نکرده‌اند، یادآور شد: با تمام پیگیری‌های صورت گرفته جابه‌جایی ایستگاه راه‌آهن از داخل زمین‌های اتکا انجام و این طرح و نقشه جدید به تهران فرستاده شده است تا پیمانکار مشخص شود، اما این پروژه در تهران قفل شده و هیچ کاری نمی‌شود برای آن انجام داد.

وی نبود پزشکان متخصص در بیمارستان 31 خرداد را از دیگر مشکلات مردم شهر منجیل عنوان کرد و گفت: قول اعزام دو پزشک متخصص به بیمارستان منجیل داده شده، اما هنوز اقدامی صورت نگرفته و این شهر همچنان بدون پزشک متخصص است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 28آذر1394، کدخبر: 1394092800044: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین