پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۳۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
رئیس اداره برق منجیل از رفع افت ولتاژ برق محله های منجیل تا چند ماه آینده خبر داد.

شعار سال: داداشی در حاشیه افتتاح پروژه های برق رسانی شهر منجیل، از نصب یک دستگاه ترانسفورماتور جهت تامین برق و رفع ضعف برق مشترکین منجیل خبر داد و گفت: مشترکین ساکن در محدوده مسجد حضرت ابوالفضل(ع) منجیل با ضعف برق مواجه بودند.

وی ادامه داد: این مشکل با نصب یک دستگاه ترانسفورماتور و احداث خط هوایی مرتفع گردید تا مشکل ساکنین این منطقه مرتقع گردد.

رئیس اداره برق منجیل، افزود: همچنین طرحی نیز برای رفع مشکل ضعف برق مشترکین ساکن پشت شهرداری منجیل اجرا شد تا دغدغه شهروندان در این خصوص نیز مرتفع گردد.

وی، ابراز داشت: برای رفع کامل افت ولتاژ برق در شهر منجیل سه پروژه تعریف کرده ایم که با اجرای آن در تابستان سال آتی با مشکل ضعف ولتاژ برق روبرو نخواهیم بود.

داداشی، پرداخت به موقع قبوض برق توسط مشترکین را مورد تاکید قرار داد و گفت: ارائه خدمات از سوی اداره برق نیازمند نقدینگی است که این امر با پرداخت بهای مصرفی برق تامین می شود.

وی، خواستار صرفه جویی در مصرف برق از سوی مشترکین خانگی و صنعتی شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی زیتون خبر، تاریخ انتشار 20 بهمن 1394، کد مطلب: 21865: www. zeytounkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین