پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۶۱
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
رئیس شورای شهر لاهیجان گفت با بیان اینکه امیدوارم در سایه تعامل بین نهادها و ارگان های «روز لاهیجان» هرچه باشکوه تر برگزار شود و به نتایج مطلوبی برسد گفت: ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری و جاذبه‌های مختلف این شهر در روز لاهیجان معرفی می شود.
شعارسال: حسینعلی خدایگانی در گفتگویی با روابط عمومی شورای شهر اظهار داشت: ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری و جاذبه‌های مختلف این شهر در روز لاهیجان معرفی می شود.

وی گفت: شهرداری ها به عنوان سازمانی مردم نهاد با آحاد مردم از طیف های مختلف سرو کار دارند و با توجه به اینکه شهرلاهیجان از پیشینه فرهنگی و قدمت تاریخی برخوردار است لازم است تا در جهت ارتقای سطح فرهنگی و شناساندن تاریخ کهن این سرزمین و رشد سرمایه گذاری به جهت قابلیت های گردشگری آن، اقدامات قابل توجهی توسط شهرداری صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا، شهرداری لاهیجان همانند برخی از کلان شهرهای ایران اسلامی با هماهنگی و یاری شهرداری تهران مراسمی اقتصادیفرهنگی اجتماعی با عنوان «روز لاهیجان» را در تهران برگزار می کند.

وی افزود: معرفی ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری و جاذبه‌های مختلف این شهر در بعد ملی و فراملی از اهداف این رویداد بزرگ فرهنگی اقتصادی است.

وی با اشاره به معرفی مشاهیر، علما، اندیشمندان لاهیجان به عنوان سرمایه فرهنگی و معنوی این شهر افزود: در این رویداد بزرگ فرهنگی اقتصادی، به معرفی شخصیت، آثار، تالیفات و دستاوردهای مشاهیر، علما و اندیشمندان شهر لاهیجان پرداخته می شود.

وی معرفی آثار تاریخی و صنایع دستی شهر لاهیجان را از دیگر برنامه های روز لاهیجان عنوان نمود و افزود: این برنامه‌ها طی سه روز از ۲۴ الی ۲۶ شهریور در تالار هنرمندان تهران برگزار می‌شود.

خدایگانی گفت: برگزاری این برنامه ها می تواند به معرفی هرچه بیشتر لاهیجان در کشور و خارج کمک کند و به پیشبرد اهداف فرهنگی، اقتصادی و گردشگری لاهیجان سرعت ببخشد.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان ضمن دعوت از مردم، مسئولین و اصحاب رسانه برای شرکت در این برنامه ها، ابراز امیدواری کرد در سایه تعامل بین نهادها و ارگان های شهرستان این رویداد بزرگ فرهنگی اقتصادی هر چه باشکوه تر برگزار شود و به نتایج مطلوبی برسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی لاهیجان، تاریخ انتشار: یکشنبه 21 شهریور 1395، کد خبر: 78879، www.lahidjan.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین