پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۰۲۰
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: گیلان به دلیل قرارگیری درکریدور شمال – جنوب و شرق به غرب و گردشگرپذیر بودن از مناطق پر ترافیک کشور است.

شعارسال: مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: گیلان به دلیل قرارگیری درکریدور شمال جنوب و شرق به غرب و گردشگرپذیر بودن از مناطق پر ترافیک کشور است.

علی خاوری‌ با اشاره به اهمیت احداث محور سراوان-سنگر- سیاهکل در کاهش بار ترافیکی، ازآن به عنوان پروژه‌‌ای حیاتی یاد کرد که بهره‌برداری از آن نقش مهمی در توزیع بار ترافیکی استان دارد.

وی با بیان اینکه گیلان از متراکم ترین استان‌های کشور است، افزود: گیلان بدلیل قرارگیری درکریدور شمال جنوب و شرق به غرب و گردشگرپذیر بودن از مناطق پر ترافیک کشور است و عبور کالا و مسافر سبب ایجاد ترافیک روز افزون در استان شده که با بهره‌برداری از این طرح از حد فاصل تقاطع سراوان در بزرگراه رشت- امام زاده هاشم در مسیر تهران به رشت و رشت به لاهیجان به میزان 30 کیلومتر کاهش یافته است.

خاوری با بیان اینکه طول کلی پروژه 22 کیلومتر است، خاطر‌نشان کرد: این محور به صورت دو خط رفت و برگشت به عنوان راه اصلی باعرض 13 متر به منظور تکمیل کمربندی رشت، فومن از تقاطع غیر همسطح کنارگذر جنوبی رشت(فومن،شفت، سراوان) آغاز و به شهر سیاهکل ختم می‌شود.

وی تصریح کرد: فاز اول این محور به طول 17.5 کیلومتر در دهه مبارکه فجر سال 1394 به بهره‌برداری رسید و از 4.5 کیلومتر باقیمانده یک کیلومتر انجام شده و مابقی پایان سال 97 به پایان می‌رسد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 9 بهمن 1396، کدخبر: 96110905158، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین