پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۱۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:همزمان با چهلمین طلیعه دهه فجر انقلاب اسلامی 12پروژه و طرح کارآفرینی صندوق توسعه کارآفرینی امید با اعتباری بالغ بر 27میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شعار سال: همزمان با دهه پر فروغ فجر طرح کارفرمایی مجتمع نانوایی صنعتی شهر پاتاوه با اعتباری بالغ بر 500 میلیون و با اشتغالزایی 14 نفر در شهر پاتاوه از توابع شهرستان دنا با حضور جمع کثیری از مسئولین ارشد استانی و مردم محروم پاتاوه افتتاح گردید.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با اشاره به اینکه تعداد ۱۲ طرح به نمایندگی از ۹۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال جهت افتتاح در دهه مبارک فجر در شهرستان های مختلف استان آماده بهره برداری است،گفت: مجنمع بزرگ نان پاتاوه از جمله این طرح ها بوده که برای اولین بار در این شهر با اعتباری بالغ بر 50میلیون تومان به بهرداری رسید.

وی به دیگر پروژه های افتتاحی این صندوق اشاره کرد و افزود: همچنین در حوزه کشاورزی، پرورش شتر مرغ،پرواربندی،پرورش گاو شیری ، در حوزه صنعت مجتمع نان، ﻛﺎﺭﮔﺎﻩ کابینت ﺳﺎﺯی ، تولید سنگ های تزئینی و در حوزه خدمات رستوران های بین راهی این صندوق پروژ هایی نیز به افتتاح و بهره برداری خواهد رساند.

حسن پور از انعقاد تفاهم نامه با سازمان حمل و نقل و کمیته امداد برای توسعه حمل نقل باری و کمک به طرح های اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد خبرداد وگفت: توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری و توسعه ناوگان حمل و نقل باری از محل این تفاهم نامه ها مورد توجه صندوق کارآفرینی امید قرار گرفته است.

وی افزود : صنایع تبدیلی مثل فراوری و بسته بندی محصولات باغی بسته بندی گیاهان دارویی و کارگاهای صنایع دستی ازدیگر طرح هایی است که مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار گرفته و تسهیلات اشتغالزایی دریافت نموده اند که در دهه مبارک فجر مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

مدیر صندوق توسعه کارآفرینی امید استاندر بخش دیگری از سخنانش به ماموریت های صندوق اشاره کرد وگفت: صندوق کار آفرینی امید از جمله نهادهایی است که در سال های اخیر به شکل تخصصی فعالیت کرده و هر ساله برنامه ها و فعالیت های جدیدی را در راستای کسب و کار و حمایت از تولید خرد در راستای اقتصاد مقاومتی در دستور کار دارد.

حسن پور از نگاه مثبت صندوق در حمایت از روستاها و مناطق محروم خبرداد وگفت:حمایت های صندوق در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که می تواند موجب رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در روستاها گردد.

وی ادامه داد: بیشتر این تسهیلات در زمینه صنایع دستی و ایجاد بنگاه های زود بازده به متقاضیان ارایه شده که در راستای اقتصاد مقاومتی است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد به ایجاد ۷۰ شغل مستقیم و ۱۴۰شغل غیره مستقیم با ایجاد 12 پروژه اشتغال زایی این صندوق اشاره کرد و گفت: حمایت‌های صندوق در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که می‌تواند موجب رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در روستاها شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 21 بهمن 96، کد مطلب: 105941: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
برای توسعه اقتصاد مقاومتی در استان باید همه نهاد ها وسازمان ها دست در دست هم دیگه برای این مهم اقدام کنند
ا.ف75
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
اگه صندوق کار افرینی انقدر خوب کار میکرد و ازش دزدی نمیشد تاحالا مشکلات جوانان ما زودتر از اینا حل شده بود
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
هر شهری برای خود یکسری خصوصیات ویژه دارد که میتواند به یک صنعت مادر برای اشتغال زایی در استان بدل شود و کهگیلویه نیز از این منابع بی بهره نیست مانند کشاورزی
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین