پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۱۴۴
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷
استاندار چهارمحال و بختیاری به اجرای مفاد قرارداد تولید پوشاک در مناطق روستایی این استان ظرف دو هفته آینده تأکید کرد.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به انعقاد تفاهم نامه استقرار صنایع پوشاک با سرمایه‌گذاری 720 میلیارد ریال در روستاهای این استان، اظهار کرد: هدف از اجرای این تفاهم‌نامه افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری، تجهیز و تقویت کارگاه‌های روستایی تولید پوشاک و رونق اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه استقرار صنایع پوشاک در روستاهای این استان، زمینه اشتغال مستقیم یک هزار و 550 نفر را در استان فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شد همکاری در تامین مالی و اجرای طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی منتخب از طریق تشکیل و راه‌اندازی کارگاه‌های روستایی انجام شود.

سلیمانی دشتکی افزود: مفاد قرارداد تولید پوشاک در مناطق روستایی این استان باید ظرف دو هفته آینده اجرایی شود.

استاندار گفت: خوشبختانه امسال شرایط بسیار مطلوبی برای ارتقای فعالیت بخش‌های مختلف استان به ویژه در حوزه اقتصادی مقاومتی فراهم است.

وی افزود: عملکرد مطلوب سازمان برنامه و بودجه در سطح ملی و استانی باعث تسریع در روند اجرایی بسیاری طرح‌های توسعه‌ای در استان شده است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه سازمان برنامه و بودجه استان اقدام به کاهش سهم بودجه دستگاه‌های اجرایی با عملکرد ضعیف کرده است، تصریح کرد: مدیران اجرایی برای جذب و دریافت بودجه بیشتر باید تلاش خود را مضاعف کنند.

استاندار از اختصاص یک میلیون و 500 هزار دلار از محل صندوق ذخیره ارزی برای توسعه اشتغال روستایی کشور خبر داد و گفت: در همین راستا بانک های عامل کشور یک میلیون و 500 هزار دلار دیگر از محل منابع داخلی بانک ها به منظور رونق اشتغال روستایی در نظر گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه امسال برای اشتغال فراگیر در کشور 200 هزار میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: سهم چهارمحال و بختیاری از این میزان تسهیلات 4.2 درصد است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 16 شهریور 96، کدمطلب: 966-10314-5 ، www. isna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین