پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
شهردار جدید همدان گفت: ما در برنامه های خود صددرصد توجه ویژه به مناطق کم برخوردار داریم که انشاءالله بتوانیم کار اثرگذار و مفیدی در این مناطق انجام و سطح رفاه اجتماعی شهروندان را در حوزه مدیریت شهری ارتقا دهیم.

شعار سال: عباس صوفی برنامه کلی خود برای شهر همدان را رشد و توسعه متوازن عنوان کرد و افزود: باید در کنار مباحث کار به موضوع درآمدزایی به صورت ویژه نگاه کنیم چرا که اگر کار بخواهد جدی و جهادی انجام شود نیازمند منابع درآمدی هستیم .

وی افزود: اعضای شورای اسلامی و مدیریت شهر به دنبال درآمد پایدار هستند که باید برای این مهم برنامه ریزی صورت گیرد به عنوان مثال توسعه گردشگری در بحث معرفی همدان در رسیدن به درآمد پایدار بسیار تأثیرگذار است.

شهردار جدید همدان یکی دیگر از عوامل درآمد پایدار را تقویت بازار دانست و بیان کرد: توسعه، امنیت و تقویت بازار در مباحث درآمد پایدار بسیار مؤثر است و ما باید با برنامه ریز ی ها به سمتی پیش رویم که بازار غرب کشور را تأمین کنیم. وی به پروژه های نیمه تمام اشاره کرد و گفت این پروژه ها در اولویت قرار دارند تا در حداقل زمان تعیین تکلیف شوند.

صوفی اظهار کرد: برای مباحث فرهنگی- اجتماعی شهر، همکاری با تشکل های مردم نهاد و هماهنگی با سایر نهادهای فرهنگی در حوزه های مختلف ترافیک، محیط زیست، فرهنگ رفتار شهروندی و غیره در نظر گرفته شده است اما وقتی در این حوزه ها حرف برای گفتن داریم که خود مردم را درگیر کرده باشیم و با مشارکت آنان کار را پیش ببریم.

وی در خصوص ارائه پیوست فرهنگی برای پیاده راه ها، اظهار کرد: مبحث پیوست فرهنگی جزئی از دستور کار مرکز پژوهش های شورا و مدیریت شهری است. شهردار جدید همدان در پایان عنوان کرد :ما در برنامه های خود صد درصد توجه ویژه به مناطق کم برخوردار داریم تا ان شاءالله بتوانیم کار اثرگذار و مفیدی در این مناطق انجام و سطح رفاه اجتماعی شهروندان را در حوزه مدیریت شهری ارتقا دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار 1 آذر 96، کد مطلب: 686264، www.pana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین