پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۳۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
رئیس شورای شهر همدان گفت: مشکلات ترافیکی شهر همدان تردد خودروهای امدادی را کند کرده است.

شعار سال: ابراهیم مولوی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای شهر همدان که با حضور معاون حقوقی فرمانده انتظامی استان همدان و اعضای کمیسیون برگزار شد، با اشاره به معضلات و مشکلات ترافیکی گفت: مشکلات ترافیکی بر معضلات دیگر از جمله تردد خودروهای امداد تاثیر گذار بوده و باعث بروز دیگر مشکلات می شود و بر این اساس اجرای طرح های ترافیکی در برنامه های شورا و شهرداری قرار گرفته است.

مولوی به ترافیک محوطه میدان آرامگاه بوعلی اشاره کرد و افزود: رفع این معضل با تاکید شورای شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته و ساختمان شهرداری که در اختیار نیروی انتظامی است مکان مناسبی برای اجرای پارکینگ عمومی است.

مولوی به توافقات شهرداری و نیروی انتظامی در خصوص تخلیه و تحویل این ساختمان اشاره کرد و یادآور شد: طبق این توافق مصوب شد که ساختمان تخلیه و به شهرداری تحویل داده شود.

وی تاکید کرد: اعیانی های صورت گرفته توسط شهرداری برای نیروی انتظامی جبران می شود.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و امور مالی شورای شهر همدان نیز از ترافیک به عنوان یکی از معضلات شهر همدان یاد کرد و گفت: ترافیک علاوه بر معضل مدیریت شهری، از معضلات و هنجارهای اجتماعی امنیتی نیز محسوب می شود که باید در راستای رفع آن اقدام شود.

حسین قراباغی اضافه کرد: اگر ترافیک روان نشود بسیاری از مشکلات را به دنبال خود خواهد داشت که از جمله آنها کندی خدمات دهی به شهروندان به ویژه در انتقال بیماران توسط خودروهای امدادی مثل آمبولانس ها خواهد بود.

قراباغی با اشاره به ترافیک سنگین در اطراف میدان آرامگاه بوعلی یادآور شد: سیاست گذاری شورا در این زمینه ایجاد پارکینگ عمومی در این نقطه از شهر است چرا که این نقطه از شهر آبروی همدان محسوب می شود.

شهردار همدان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه همدان از امن ترین شهرهای کشور است، گفت: امنیت موجود حاصل فداکاری و عملکرد نیروهای خدوم و زحمتکش انتظامی استان است که باید قدردان این امنیت و تلاش این قشر بود.

عباس صوفی شهرداری و نیروی انتظامی را دو ارگان لازم و ملزوم هم دانست و افزود: امنیت مهمترین مقوله یک شهر سالم است لذا رفع معضلات و مشکلاتی که سلامت شهر را با خطر مواجه می کند ضروری است.

صوفی با بیان اینکه انتظار می رود موضوع ساختمان شهرداری که در اختیار نیروی انتظامی است حل شود، گفت: با توجه به سیاست گذاریهای صورت گرفته و تاکیدات اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری؛ تحویل هر چه سریعتر این ساختمان و احداث پارکینگ در این مجموعه مدنظر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 19بهمن 96، کدمطلب:4222950، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پرویز
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
پارکینگ عمومی تو همه شهرا خیلی کمه.تو همه ی شهرا معضل شده
ا.ف75
ناشناس
Romania
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
بسیاری از مردم از نواحیه روستایی دارن مهاجرت می کنن به خوده شهره همدان و بافت روستایی رو خراب می کنن با بالا رفتن جمعیت تو شهرا قطعا ترافیک بیشتر میشه و صدتا اتفاق بد دیگه همراهش می افته
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
شهر همدان اصلا از نظر زیرساخت های حمل و نقل عمومی خوب کار نکرده و تقریبا هیچ اقدامی برای اتوبوسرانی و مترو به درستی صورت نگرفته همین هم باعث شده خیابانها بیش از حد شلوغ بشن
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین