پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: از 12 صندوق حمايت از توسعه فعاليت‌هاي كشاورزي زنان روستايي تشكيل شده در سطح كشور، تعداد سه صندوق با 1274 نفر و 34 صندوق خرد در اين استان فعال است.

شعار سال: هاشم ولی‌پور مطلق با اشاره به طرح صندوق حمايت از توسعه فعاليت‌هاي كشاورزي زنان روستايي در شهرستان‌ها، اظهار کرد: طی این طرح، در سال 89 و90، دو صندوق و در سال 94، يك صندوق فعالیت داشته‌اند.

وی بیان کرد: از 12 صندوق حمايت از توسعه فعاليت‌هاي كشاورزي زنان روستايي تشكيل شده در سطح كشور، تعداد سه صندوق با 1274 نفر و 34 صندوق خرد در اين استان فعال است.

ولی‌پور مطلق ادامه داد: در راستای تأسيس و راه‌اندازي صندوق شهرستاني زنان در ساير شهرستان‌ها، طرح توانمندسازي دختران و زنان روستايي و عشايري با تأكيد برحمايت از صندوق‌هاي اعتبارات خرد با اعتبار 19ميليارد ريال در كارگروه بانوان استانداري و شوراي برنامه‌ريزي استان مطرح و مصوب شد تا از محل تبصره سه بند نه ماده 31 احكام دائمي برنامه توسعه كشور مصوب 10 بهمن ماه سال گذشته، 50 درصد از سهم دولت تأمين شود.

وی اظهار کرد: 50 درصد مابقي سهم دولت با پيگيري و مساعدت دفتر توسعه فعاليت‌هاي زنان روستايي و با همكاري شركت مادر تخصصي تأمين خواهد شد.

ولی‌پور مطلق در خصوص طرح‌های سازمان جهادكشاورزي استان در حوزه زنان روستايي، بیان کرد: طرح آموزش زنان روستایی و توسعه اشتغال خانگی دارای ردیف اعتباری مجزا در استان بوده و هرساله ميزان آن افزايش می‌یابد که از طریق برگزاري دوره‌هاي آموزشي ترويجي در قالب كلاس،كارگاه و بازديد با هدف افزايش سطح دانش و مهارت زنان روستايي تحقق پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه اعتبار این طرح در سال جاری، 3450 میلیون ریال است، یادآور شد: همچنین اعتبار این طرح در سال گذشته، 1400 میلیون ریال بوده که طی آن3636 نفر روز آموزش صورت گرفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 19 شهریور 96، کدمطلب: 966-8584-5 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین