پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۵۰۶
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
فرماندار شهرستان دیواندره از افتتاح و بهره برداری از فاز نخست مجتمع آبرسانی اوباتو در آینده ای نزدیم خبر داد.

شعارسال: جعفر توان شامگاه دوشنبه در جریان بازدید از مراحل احداث خط انتقال مجتمع آبرسانی اوباتو در شهرستان دیواندره بیان کرد: تسریع در زمان بهره برداری از این پروژه برای تامین به موقع آب روستاهای مسیر یکی از نیازهای ضروری است.

وی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در راستای اجرایی کردن این پروژه، گفت: با اتمام عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ خط انتقال آب از پایاب سد سیازاخ، فار اول مجتمع اوباتو به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان دیواندره یادآور شد: با بهره برداری از این مجتمع در فاز اول، شهر زرینه و ۴۲ روستای بخش کرفتو شهرستان دیواندره تحت پوشش شبکه آب شرب قرار می گیرند.

وی گفت: این پروژه با اعتباری بیش از ۱۴۸ میلیارد ریال در اوایل اردیبهشت ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید و انتظار می رود که با پیگیری جدی مدیران و مسئولان مربوطه کل این پروژه در مدت زمان مشخص شده به بهره برداری برسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی سارال خبر، تاریخ انتشار: 29فروردین1396، کدخبر: 1425: WWW.saralkhabar.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین