پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۵۰۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه گفت: جاذبه‌های طبیعی و ظرفیت‌های گردشگری روستاهای "سونج علیا و سفلی" بخش مرکزی این شهرستان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور را دارد.

شعارسال: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه گفت: جاذبه‌های طبیعی و ظرفیت‌های گردشگری روستاهای "سونج علیا و سفلی" بخش مرکزی این شهرستان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور را دارد.

سعدالله رحیمی‌خواه ، اظهار داشت: جاذبه‌های طبیعی و ظرفیت‌های گردشگری روستاهای "سونج علیا و سفلی" بخش مرکزی این شهرستان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور را دارد.

وی با بیان اینکه باید دستگاه‌های دولتی نسبت به رفع مشکلات و کاستی‌های موجود این روستاها اقدام کنند، گفت: در صورت تبدیل شدن روستاهای "سونج علیا و سفلی" به قطب گردشگری، برای تعدادی از جوانان روستانشین به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد و از مشکلات بیکاری کاسته می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه تصریح کرد: فرهنگ غنی، چشم‌اندازهای طبیعی و وجود چشمه‌های آب معدنی فراوان از جمله پتانسیل‌های روستاهای "سونج علیا و سفلی" شهرستان بانه است و باید با همکاری خود مردم روستا از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری شود.

وی اظهار کرد: از همه سرمایه‌گذرانی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنایع دستی در این روستاها را دارند، حمایت و استقبال می‌کنیم.

رحیمی‌خواه افزود: برای ایجاد تأسیسات گردشگری در این روستاها، تسهیلات با کارمزد پایین پرداخت می‌شود و این فرصتی برای تسریع در توسعه گردشگری روستایی و بوم‌گردی منطقه خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 آذر 1396، کدخبر: 1596750، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین