پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۹۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بانه از افزایش تعداد مسافران ورودی در تعطیلات نوروز 97 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به این شهرستان خبر داد.

شعار سال: سعداله رحیمی خواه با اعلام این خبر گفت: میزان اشغال تختهای مراکز اقامتی دائم (هتل و مهمانپذیرها)، جهت اقامت مسافران و گردشگران درسطح شهرستان بانه طی روز سوم اسفند ماه 97 تکمیل گردید.

وی با اشاره به گردشگری پذیر بودن بانه در چندین سال اخیر اظهارکرد: بانه از جمله شهرهایی است که فرهنگ مهمان نوازی کاملا متمایزی نسبت به سایر مناطق کشور دارد و این ویژگی در کنار وجود بازارها و مراکز تجاری، طبیعت بکر، روستاهای گردشگری و آداب و روسوم غنی موجب گشته که همواره بانه در صدر مناطق گردشگر پذیر غرب کشور باشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بانه ضمن اعلام آمادگی این شهرستان جهت استقبال، پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی افزود؛ درحال حاضر تعداد هفت هتل و هفت مهمانپذیر با تعداد 1230 تخت آماده پذیرایی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی می باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:606613، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
بانه همیشه یکی از جاهایی هست که گردشگران نوروزی رو به سمت خودش جذب میکنه! ای کاش که سرمایه گزاری برای این شهر بیشتر بشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
بانه از اون شهراییه که همیشه امار خودش رو برای گردشگران حفظ کرده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین