پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۲۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
مسئول بسیج هنرمندان استان لرستان از جشنواره سراسری شعر بسیج در استان خبر داد و گفت:دوره‌های آموزشی هنری توسط بسیج هنرمندان استان لرستان به صورت کاملاً رایگان در استان برگزار می‌شود.

شعار سال: فریبرز حاتمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان اظهارداشت: به تأسی از فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با آتش به اختیار در موضوعات فرهنگی، سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با هماهنگی انجمن‌های مربوطه سازمان نشست های متمادی برگزار کرد و به این نتیجه منتج شد که با توجه به توانمندی بسیج هنرمندان در بعد تخصصی و فنی دوره‌های آموزشی برای جوانان و نوجوانان در استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی پیش بینی شده به صورت کاملا رایگان تا 15 شهریور ماه در استان برگزار می‌شود افزود: این دوره‌های آموزشی هنری در بلندترین سطح استاندارد و با بهره‌گیری از استاتید مجرب در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شوند.

مسئول بسیج هنرمندان استان لرستان دوره آموزشی خط تحریری را یکی از این دوره‌های آموزشی برشمرد و عنوان کرد: این دوره آموزشی تحت مدیریت انجمن خوشنویسی سازمان و با مدیریت استاد مهران جمشیدیان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: دوره عکاسی تحت مدیریت انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان و با مدیریت محسن مرادی از کارشناسان خبر این حوزه برگزار می‌شود.

حاتمی برگزاری دوره مقدماتی آموزش فیلم سازی و تدوین اشاره کرد و گفت: این دوره نیز تحت مدیریت انجمن فلیم سازمان بسیج هنرمندان و با حضور استاد غلامرضا نعمت پور برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: دوره آموزشی مبانی بازیگری ویژه برادران تحت مدیریت انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان و با مدیریت رامین صادقی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان لرستان تصریح کرد: دوره آموزش طراحی و نقاشی نیز مدیریت انجمن هنرهای تجسمی سازمان و با مدیریت شمس اله غلامی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری دوره آموزشی داستان نویسی خبر داد و اظهارداشت: این دوره آموزشی نیز ذیل انجمن ادبیات داستانی و با حضور روح اله سلیمانی و با بهره‌گیری از سایر اساتید استان برگزار می‌شود.

حاتمی با بیان اینکه دوره آموزشی شعر در اوزان شعری و مقدمات مربوط به شعر با حضور محمد تقی عزیزیان برگزار می‌شود، افزود: دوره آموزشی مبنای موسیقی تحت مدیریت انجمن آواها و نماهای انقلابی سازمان بسیج هنرمندان و با حضور استاد مسعود پور حمزه برگزار می‌شود.

وی شرکت برای عموم مردم را آزاد دانست و عنوان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام در این کلاس‌های آموزشی می‌توانند با شماره تلفن 33205266 تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به بسیج هنرمندان استان لرستان در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خرم‌آباد مراجعه کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان لرستان با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی به صورت تفکیک جنسیتی برگزار می‌شود بیان کرد: پس از ثبت نام اولیه از علاقه مندان تعیین سطح انجام می‌شود و درصورت نیاز با اموزش های تکمیلی، آموزش‌ها را تا سطوح پیشرفته دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بعد از اتمام این دوره‌های آموزشی آزمونی برگزار و به افرادی که حائز نمره مطلوب شده باشند گواهی نامه اعطا می‌شود و برای افرادی که نمره آن‌ها به حد نصاب برسد گواهی نامه معمولی صادر می‌شود.

حاتمی اظهارداشت: اگر سازمان یا نهادی بخواهد به صورت انحصاری و جدا دوره‌های آموزشی مذکور را برگزار کند سازمان بسیج هنرمندان این قابلیت را دارد تا استاد مربوطه، وسایل آموزشی و کمک آموزشی را در اختیار برگزار کنندگان قرار دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشنواره سراسری شعر بسیج کشور خبر داد و افزود: بنا است این جشنواره با عنوان « ساعت و به وقت حضور» و با موضوع بصیرت به میزبانی استان لرستان برگزار شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان لرستان عنوان کرد: این جشنواره شعر در ایام نهم دی و به میزبانی بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 18 تیر 96 ، کد مطلب: 1459604:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین