پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۱۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
استاندار قزوین با صدور پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز ملی خوشنویسی، خواستار برنامه‌ریزی دست‌اندرکاران برای رشد و تقویت این هنر اصیل و فاخر در استان شد.

شعار سال: استاندار قزوین با صدور پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز ملی خوشنویسی، خواستار برنامه‌ریزی دست‌اندرکاران برای رشد و تقویت این هنر اصیل و فاخر در استان شد.  پیام عبدالمحمد زاهدی در پیامی به مناسبت 21 مهرماه روز ملی خوشنویسی آورده است: خوشنویسی با خطوط پررمز و رازش، هنری ظریف و آمیخته به‌دقت و ذوق و منبعث از مبانی الهی، عرفانی و توحیدی به شمار می‌رود که دل هر بیننده‌ای را وجد می‌آورد و امروز ضروری است تا با توجه هر چه بیشتر خود به آن، این هنر روح‌نواز را به‌خوبی حفظ کرده و گسترش دهیم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: باید به خود ببالیم که دیار قزوین با برخورداری از هنرمندانی بنام و شهره در خوشنویسی ایران به‌عنوان پایتخت این هنر اصیل و فاخر در کشور شناخته می‌شود.

در ادامه این پیام مطرح شده است: با بهره‌مندی از هنرمندان برجسته و سرشناس در این رشته درگذشته و زمان حال، شایسته است تا با برنامه‌ریزی مناسب از سوی دست‌اندرکاران حوزه فرهنگ و هنر و با تلاش هنرمندان این عرصه شاهد رشد و تقویت هرچه بیشتر هنر خوشنویسی در استان باشیم.

در پیام استاندار قزوین به مناسبت روز خوشنویسی همچنین آمده است: لازم است با تداوم اجرا و برگزاری برنامه‌هایی چون جشنواره دوسالانه خوشنویسی و دیگر ابتکارها در این زمینه قزوین را به‌عنوان پایتخت این هنر در کشور هرچه بیشتر به هم‌وطنان معرفی و آشنا نمود.

در بخش پایانی این پیام نیز آورده شده است: این‌جانب روز ملی خوشنویسی را به فعالان این هنر اصیل و فاخر و مردم فرهنگ دوست قزوین تبریک عرض می‌نمایم.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ،  تاریخ انتشار  22  مهر  96، کدمطلب967-5794-5 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین