پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
نمایشگاه خوشنویسی "وقف چشمه همیشه جاری" در رشت برپا شده است.

شعار سال:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و به میزبانی انجمن خوشنویسان شعبه رشت از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.


محمدحسن پور با بیان اینکه فراخوان پنجمین جشنواره ملی "وقف چشمه همیشه جاری" در بخش خوشنویسی در دی ماه سال 95 منتشر شد، افزود: حدود 200 اثر از سراسر کشور در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.


وی تصریح کرد: پس از پایان نمایشگاه و داوری نهایی در هر یک از رشته های نستعلیق، ثلث و نسخ به 5 نفر و در رشته شکسته به 3 نفر جوایز 15 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 16 خرداد 1396، کدخبر: ۶۱۱۹۳۰۳، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین