پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۳۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: اجازه سوء استفاده مدیران از امکانات دولتی برای تبلیغ بر له یا علیه کاندیدایی را در انتخابات را نخواهیم داد.خدابخش مرادی‌نافچی در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر با تاکید بر این‌که مدیران باید ۲۴ ساعته در خدمت مردم باشند، اظهار کرد: یک مدیر در حوزه مسئولیت و ماموریت خود ضمن این‌که باید اشرافیت جامع به شرح وظایف ماموریتی خود داشته باشد، باید حوزه مسئولیتی خویش را نه تنها از لحاظ جغرافیایی، بلکه از لحاظ تاریخی با نگاه مسئله‌شناسانه نیز اشرافیت داشته باشد.

شعار سال: خدابخش مرادی‌نافچی در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر با تاکید بر این‌که مدیران باید ۲۴ ساعته در خدمت مردم باشند، اظهار کرد: یک مدیر در حوزه مسئولیت و ماموریت خود ضمن این‌که باید اشرافیت جامع به شرح وظایف ماموریتی خود داشته باشد، باید حوزه مسئولیتی خویش را نه تنها از لحاظ جغرافیایی، بلکه از لحاظ تاریخی با نگاه مسئله‌شناسانه نیز اشرافیت داشته باشد.

وی با بیان این‌که فلسفه وجودی مدیران در حوزه مسئولیت و ماموریت خود این است که مسائل را بشناسند، اظهار کرد: شناخت مسئله، همه ماموریت مدیران نیست، بلکه علاوه بر این امر باید برای رفع این مسائل نیز تلاش مضاعف داشته باشند و از همه بضاعت‌های موجود در سطح شهرستان، استان و حتی ملی استفاده کنند.

این مسئول با تاکید بر این‌که زمانی باید خود را مدیر موفق بدانیم که علاوه بر ظرفیت‌های شهرستانی و استانی از ظرفیت‌های ملی نیز در راستای حل مشکلات بهره بگیریم، گفت: مدیران نباید تنها مدیر پشت میزنشین باشند.

مرادی‌نافچی با تاکید بر این‌که مسئولان شهرستانی باید زمینه حضور مسئولان استانی را در شهرستان‌ها فراهم کنند، تصریح کرد: در ارزیابی مدیران استانی، کسانی که در شهرستان‌ها حضور نداشته باشند، حتما تذکر خواهند گرفت؛ زیرا مدیر استانی تنها متعلق به شهرستان زنجان نیست، بلکه مدیرکل استان است.

این مسئول با تاکید بر این‌که امکانات و منابع استان باید به سمت شهرستان‌ها گسیل یابد، بیان کرد: شهرستان‌ها برای رشد و پیشرفت، توجه جدی را می‌طلبند.

وی از مسئولان به عنوان حلقه ارتباطی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مردم یاد کرد و افزود: اولین جایی که مردم برای اخذ مطالبات خود به آن مراجعه می‌کنند، مسئولان هستند که اگر جواب‌گو نباشند رضایت‌مندی ایجاد نخواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد: امروز خدمت صادقانه، عالمانه، مدبرانه و بی‌منت به مردم ماموریت همه مسئولان است.

این مسئول یادآور شد: اگر در این برهه زمانی، مدیران تصمیم بگیرند که آرامش، امید، اعتماد و رضایت مردم آسیب ببیند باید به خود و مدیریت‌شان شک کنند.

وی با بیان این مطلب که رویکردها دست‌اندرکاران در استان برگزاری انتخاباتی سالم و پرشکوه است، گفت: به‌عنوان کارگزاران دولت وظیفه داریم از همه امکانات و فرصت‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کنیم، زیرا مشارکت حداکثری مردم موجب شادی دوستان نظام و مایوسی دشمنان خواهد شد.

مرادی‌نافچی با بیان این‌که انتخابات شامل چهار رکن مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت است، تصریح کرد: همه ما باید تلاش کنیم زمینه عملی این فضا و این چهار رکن انتخابات و ظهور و بروز آن فراهم شود.

این مسئول با تاکید بر این‌که در سلامت انتخابات فصل‌الخطاب همه دست‌اندرکاران قانون است که وظایف را مشخص کرده، ادامه داد: اگر به قانون در انتخابات عمل شود، اعتماد مردم بیشتر خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر این‌که اجازه نخواهیم داد، مدیری از امکانات و فرصت‌های موجودی که در اختیار دارد، بر له یا علیه کاندیدای خاصی استفاده کند، ادامه داد: همه انتخاب‌های گذشته بررسی و آسیب‌شناسی شده که امیدواریم با شناسایی این آسیب‌ها و رفع آنان، انتخابات به صورت بسیار باشکوه در آرامش کامل برگزار شود.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 14 آبان    98، کد خبر:   920438،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین