پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۰۶۳
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
استاندار قزوین گفت: تعطیل شدن مدرسه راه چاره نیست و باید تصمیمات جدی‌تری گرفت و اگر لازم باشد نمازهای جماعت با اذن دفتر رهبری و نمایندگی ولی‌فقیه در استان برای مدت کوتاهی لغو شود و در مورد مراسم اعتکاف نیز پیشنهاد دادیم که برای امسال لغو شود.

شعار سالهدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین در نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قزوین اظهار کرد: متأسفانه در شرایطی که همه باید کنار یکدیگر قرار گرفته و به هم کمک کنند، برخی فرصت‌طلبان و سوءاستفاده کنندگان یک فضای غیرانسانی و غیراخلاقی را در برخی بخش‌های بازار ایجاد کرده‌اند.

وی اضافه کرد: متأسفانه عده‌ای با التهاب آفرینی، انجام برخی رفتارهای نامساعد و احتکار ابزارهای پیشگیری از بیماری در بازار، اخلاق را زیر پا گذاشته‌اند.

بنابراعلام روابط عمومی استانداری قزوین، جمالی‌پور خطاب به احتکارکنندگان مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در بازار تأکید کرد: اینکه برخی اقدام به احتکار برخی ابزارها می‌کنند، معلوم است که ما مشکل زیرساختی فرهنگی داریم و این افراد بدانند اولین کسی که در این موضوع متضرر خواهد شد خانواده خود آن‌ها خواهد بود.

استاندار قزوین با بیان اینکه قزوین کمترین میزان درگیری با بیماری کرونا را دارد، بیان کرد: اقدامات پیشگیری بهترین راه مقابله با این ویروس است و دانشگاه علوم پزشکی نیز موظف است که برآورد مالی کرده تا برای تأمین ماسک و الکل از اعتبارات استانی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: پس از تأمین ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده باید نظارت لازم در خصوص توزیع انجام شود و بدون برنامه ماسک در اختیار دلالان قرار نگیرد. استان قزوین آمادگی داشته باشد که پشتیبانی لازم از استان‌های هم‌جوار مانند زنجان و همدان را نیز در دستور کار قرار داشته باشد.

جمالی‌پور به تعطیلی مدارس اشاره کرد و گفت: تعطیل شدن مدرسه راه چاره نیست و باید تصمیمات جدی‌تری گرفت و اگر لازم باشد نمازهای جماعت با اذن دفتر رهبری و نمایندگی ولی‌فقیه در استان برای مدت کوتاهی لغو شود.

استاندار قزوین یادآور شد: در مورد مراسم اعتکاف نیز پیشنهاد دادیم که برای امسال لغو شده و مردم در منازل شخصی با خواندن قرآن این مناسک عبادی را دنبال کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ: 06 اسفند 98، کد خبر: 98120605008، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین