پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
دادستان مرکز استان گیلان گفت: خروجی کار دستگاه قضایی ایجاد امنیت است و کسانی که بخواهند این خروجی را خدشه دار نمایند بدون شک در مسیر آرمان های انقلاب و توسعه کشور حرکت نخواهند کرد.

شعارسال: حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا در همایش مشترک دادستان های گیلان با نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی استان اظهار کرد: خروجی کار دستگاه قضایی ایجاد امنیت است و کسانی که بخواهند این خروجی را خدشه دار نمایند بدون شک در مسیر آرمان های انقلاب و توسعه کشور حرکت نخواهند کرد.

وی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند«دشمن را باید شناخت و نباید در تشخیص دشمن اشتباه کرد. یک ملت باید نقشه دشمن را بشناسد و خود را در برابر آن تجهیز نماید».

دادستان مرکز استان تصریح کرد: نهادهای نظارتی و امنیتی استان نیز باید حیله های دشمنان نظام و اهداف آنها را به خوبی شناخته و چنان گذشته نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کنند.

در پایان این نشست سردار کاظمی پور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، سرهنگ مهرگان جانشین فرماندهی انتظامی استان و صادقی مدیرکل اطلاعات گیلان گزارشی از شرح وظایف و اقدامات صورت گرفته در سال جاری ارائه کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 23 دی 1395، کدمطلب: 95102314575 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
دستگاه قضا نیازمند نوعی باز مهندسی و تقویت بنیادی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین