پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
جلسه کارگروه اجتماعی استان مرکزی با حضور وزیر کشور و فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور در اراک برگزار شد.
شعار سال: وزیر کشور در جلسه کارگروه اجتماعی استان مرکزی گفت: تلاش در حوزه اجتماعی از مهمترین اولویت های وزارت کشور بوده و تمام اقدامات لازم برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اجتماعی با برنامه ریزی دقیق و مطالعات علمی و عملیاتی بکار گرفته شده است.

رحمانی فضلی نشاط سیاسی و حفظ آرامش سیاسی را از اولویت های حوزه سیاسی کشور دانست وبلوغ و رشد سیاسی در کشور را نوید دهنده انتخاباتی پرشور در اردیبهشت سال آینده عنوان کرد.

وزیر کشور ادامه داد: توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و رفع محرومیت مناطق روستایی از اولویت های دولت است و اختصاص هزارو500میلیارد تومان در بودجه سال 96وشش هزار میلیارد تومان در برنامه ششم توسعه از جمله اقدامات برای توزیع عادلانه امکانات در کشور است.

رحمانی فضلی گفت: افزایش ظرفیت مراکز درمان و ترک اعتیاد از برنامه ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر است و ظرفیت نگهداری و ترک اعتیاد مثلا در تهران از500 نفر به هشت هزار نفر رسیده و تا پایان سال به 12هزار نفر خواهد رسید.

وی گفت: بهترین راه حل مبارزه با اعتیاد پیشگیری است و سیاست دولت اجتماعی کردن و مردمی شدن مبارزه با آسیب های اجتماعی بخصوص اعتیاد است و وزارت کشور از همکاری نهادهای مردمی در مبارزه با اعتیاد در جامعه استقبال می کند.

هچنین علی مویدی قائم مقام ستاد کشوری مبارزه با مواد مخدر در جلسه کارگروه اجتماعی استان گفت:استان مرکزی در بخش مبارزه و پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر جزسه استان برتر کشور است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 23 دی 1395، کد مطلب: 5934915، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
اقدامات و عملکردتان چی بوده جناب وزیر . حرف درمانی ممنوع
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین