پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۰۸۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
استاندار قزوین گفت: دیگر روش های سنتی برای پیشگیری، درمان و ترک اعتیاد جوابگو نیست.

شعارسال: عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در استانداری برگزار شد با تبریک مناسبت های ماه ربیع الاول گفت: دیگر روش های سنتی برای پیشگیری، درمان و ترک اعتیاد جوابگو نیست و باید با استفاده از مطالعات تخصصی و کارشناسانه در این زمینه اقدام کرد.

وی افزود: دلایل گرایش به اعتیاد در جامعه بسیار مختلف و متنوع است و نمی توان برای درمان همه معتادان یک نسخه واحد و ثابت تجویز کرد.

زاهدی ادامه داد: باید مطالعات درمان، پیشگیری و ترک اعتیاد به صورت تخصصی و موشکافانه صورت گیرد تا بتوان به راهکارها و نتایج عملیاتی در این زمینه دست یافت.

وی اضافه کرد: متاسفانه مصرف مواد مخدر صنعتی در استان بالاست که باید برای آن فکر و با یک برنامه دقیق و اساسی برای مقابله با مصرف این نوع مواد در استان اقدام کنیم.

استاندار قزوین با اشاره به راه اندازی 2مرکز اقامتی بانوان معتاد در استان، گفت: با توجه به آسیب پذیری زنان و وجود خطرات احتمالی برای بانوان و خانواده ها باید به فکر راه اندازی مراکز بیشتری در این زمینه باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 27آبان1397 ، کدخبر: 777192: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین