پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۹۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
استاندار قزوین گفت: اعتیاد بیشترین آسیب را به کشور و استان ما وارد می کند و همه باید بسیج شویم و ضمن پیشگیری با راهکارهای منطقی و تاثیرگذار و به روز با این پدیده مقابله کنیم.

شعارسال: استاندار قزوین گفت: اعتیاد بیشترین آسیب را به کشور و استان ما وارد می کند و همه باید بسیج شویم و ضمن پیشگیری با راهکارهای منطقی و تاثیرگذار و به روز با این پدیده مقابله کنیم.

عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: اعتیاد به عنوان یک معضل بین المللی بسیاری از دولتها را درگیر کرده و هزینه های سنگین مالی و انسانی به کشورها تحمیل کرده است.

وی بیان کرد: بدون شک موضوع اعتیاد به دلیل گستردگی از مهمترین آسیب هایی است که خانواده ها را تهدید می کند و به همین دلیل برای مقابله با آن باید امکانات بیشتری را درگیر کنیم.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین افزود: باید بتوانیم با کمک رسانه ها، مردم و خانواده ها را به اعتیاد حساس کنیم تا همه نگران باشند و در برنامه ها به مسئولان کمک کنند و نظارت بیشتری هم بر رفتار فرزندان خود داشته باشند.

زاهدی گفت: بدون مشارکت خانواده ها نمی توان به نتیجه مناسب در مقابله با اعتیاد امیدوار بود زیرا اعتیاد یک تهدید همیشگی است و غفلت از آن به جامعه آسیب می رساند.

وی پیشگیری از اعتیاد را ضروری دانست و اظهارداشت: اگر پیشگیری از اعتیاد در اولویت برنامه های مسئولان قرار گیرد می توانیم به موفقیت های بیشتری در کاهش اعتیاد امیدوار باشیم و در این راه رسانه ها نقش کلیدی دارند.

استاندار قزوین اضافه کرد: همه باید نگران گسترش پدیده اعتیاد در جامعه باشیم و بدانیم گروههای مختلف جامعه اعم از فقیر و غنی و مشاغل مختلف می توانند آلوده شوند و بهترین راه فرهنگ سازی و بسترسازی برای مقابله همگانی است.

وی افزود: هرچند با اقدامات انجام شده قزوین از استان هایی است که با کمترین مشکلات پدیده اعتیاد روبروست اما این موضوع نمی تواند حاشیه امنی برای ما ایجاد کند و باید همیشه مراقب باشیم و برنامه های پیشگیری را ادامه دهیم.

استاندار با اشاره به کاهش قیمت مواد مخدر سنتی هم گفت: کاهش قیمت مواد مخدر سنتی از قبیل تریاک و حشیش و بالا رفتن قیمت مواد صنعتی نشان می دهد باید راهکارهای ما نیز به روز باشد تا از مقابله با این پدیده عقب نمانیم.

وی افزود: فرمانداران و دهیاران هم در این زمینه باید فعال عمل کنند و با داشتن اختیارات بیشتر رویکردهای بومی را در برنامه ها لحاظ کنند.

زاهدی در ادامه با استقبال از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر گفت: بر اساس گزارش ناجا حدود ۹۰ درصد سرقت های کوچک ناشی از معتادان متجاهر است و جمع آوری آنها در تعطیلات نوروزی در کاهش سرقت تاثیرگذار بوده و این روند باید تداوم یابد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26 فروردین 1397، کدخبر: 4271432، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
اعتیاد مانع از پیشرفت افراد در اجتماع میشود ؛ صدا و سیما و رسانه های اجتماعی میتوانند نقش موثری را در پیشگیری استفاده از این ها برای مردم ایفا کنند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
نمیشه بیشترین و کمترین رو گفت ولی خب این معضل هم بی نهایت داره فشار میاره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
اعتیاد با از بین بردن عزت شخص اینده ان شخص را نابود میکند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین