پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۰۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: در راستای شناسایی و احقاق حقوق بانوان و شکوفایی استعدادها، کانون رسانه ای بانوان در قزوین راه اندازی می شود.

شعارسال: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: در راستای شناسایی و احقاق حقوق بانوان و شکوفایی استعدادها، کانون رسانه ای بانوان در قزوین راه اندازی می شود.

معصومه مرادیان روز چهارشنبه در جلسه شورای رسانه که با حضور بانوان فعال رسانه در سالن جلسات معاونت برنامه‌ ریزی استانداری قزوین برگزارشد، اظهار کرد: نگاه ما به رسانه ها جناحی و حزبی نیست و براین باوریم که همه شاخصه هایی داریم که می تواند ما را به یکدیگر متصل کند و باید از توانمندی همدیگر بخوبی استفاده کنیم.

مشاور استاندار ومدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با اشاره به اهداف برگزاری شورای رسانه افزود: مهمترین هدف ما از برگزاری شورای رسانه شناسایی حقوق زنان رسانه است و این امر با راه اندازی یک تشکل رسانه ای توانمند محقق می شود.

مرادیان تصریح کرد: از اعضای شورای رسانه انتظار داریم نسبت به حساس کردن سیاستمداران و تصمیم گیران جامعه به مسائل حوزه زنان در راستای تحقق ۳۰ درصدی جایگاه مدیریتی تلاش بیشتری کنند.

وی بیان کرد: توانمند سازی بانوان استان اعم از روستایی و شهری، خانه دار و شاغل به دلیل ظرفیت بالای بانوان رسانه می تواند با بهره مندی از نشریات و فضای مجازی و خبرگزاری ها عملیاتی شود و در این راستا جدی هستیم.

مرادیان اظهارداشت: پرداخت تسهیلات به ۵۰۰ نفر از بانوان بد سرپرست وبی سرپرست در اولویت برنامه های ما قرار دارد و امیدواریم با عمل به رسالت مهم خود در بخش تسهیل گری بتوانیم شرایط لازم را برای اشتغال زنان مهیا کنیم.

مدیرکل امور خانواده استانداری قزوین تصریح کرد: کانون زنانه رسانه ای را برای شناسایی حقوق زنان راه اندازی خواهیم کرد که در این زمینه نیازمند مشارکت و همکاری خبرنگاران فعال زن هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین کمیته حقوقی بانوان تشکیل شده و با جلسات مستمر تفاهم نامه ای با کانون وکلا منعقد خواهیم کرد تا خدمات حقوقی رایگان به زنان بد سرپرست و بی سرپرست که نیازمند مشاوره های حقوقی هستند داده شود.

مرادیان اظهارداشت: امسال ۵ صدم درصد اعتبارات هزینه ای به امور بانوان تعلق خواهد گرفت که این تسهیلات با پیگیری خانم ابتکار عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: نگاه ما این هست تا در هر هفته یک موضوع مهم در خصوص زنان را بررسی کنیم و با تعیین معیارهایی برای عضویت افراد در کمیته رسانه ای بتوانیم در مسیر تامین حقوق بانوان گامی اساسی برداشته شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396، کدخبر: 4251766، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین