پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۹۱۸
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر در استان زنجان گفت: جمع آوری معتادان امسال ۶۵ درصد افزایش یافته است.

  :شعارسالمحمد محمدی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه در طرح جمع آوری معتادان در استان زنجان ۶۵ درصد افزایش داشتیم اظهار داشت: ۱۲۴ میلیون تومان در نگهداری معتادان هزینه کردیم تا الان ۵۰ میلیون تومان به ما اعتبار دادند.

وی تصریح کرد: ۴۲۰ هزار تومان برای هر معتاد متجاهر پول پرداخت میکنیم و آمارها مشخص بوده و موجود است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به ایجاد اردوگاه نگهداری معتادان (ماده ۱۶) بیان کرد: ماده ۱۶ دولتی بوده و در حال حاضر ساز و کار آن ایجاد نشده و ایجاد آن در استان یک مقدار مشکل است.

وی خاطر نشان کرد: به هر اندازه اعتبار داده شود مرکز ایجاد میشود و افراد خیر و داوطلب زیادی هستند که تمایل دارند مراکز ترک اعتیاد ایجاد کنند.

استاندار زنجان در خصوص ماده ۱۶ افزود: شرایط ماده ۱۶ ستاد مبارزه با اعتیاد هنوز مشخص نیست و نیاز نیست در هر شهرستان کمپ ترک اعتیاد ایجاد شود و شهرداری باید یک مکانی را تجهیز کرده و به بهزیستی واگذار کند.

وی بیان کرد: بهزیستی هم براساس شرایط تامین شده موظف است شرایط خود را باید به خوبی انجام دهد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری سلطانیه 365، تاریخ انتشار: 17دی 1397 ، کدخبر:- ،www.soltanieh365.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین