پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۰۲۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از آغاز سالجاری تا ۱۵ مردادماه ۷۱۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۶ درصد رشد دارد.

شعار سال: سردار علی آزادی به کشفیات مواد مخدر در استان زنجان از آغاز سالجاری ۹۶ تا ۱۵ مردادماه اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی ۷۱۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۶ درصد رشد دارد.

وی اظهار کرد:بیشترین حجم فراوانی مواد مخدر در استان زنجان مربوط به تریاک با ۶۸۳ کیلو گرم و مابقی هروئین و هشیش بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طی این بازه زمانی ۷۴ قاچاقچی مواد مخدر با پرونده درشت در استان زنجان دستگیر شدند و همچنین چهار باند مواد مخدر هم با مار اطلاعاتی پلیس متلاشی شد.

آزادی تاکید کرد:شیوع مواد مخدر در هر جامعه آسیب‌های فراوانی به همراه دارد وعلاوه بر خسارت‌های اقتصادی، ایجاد بی‌هویتی ملی و دینی در معتادان، زیان‌های اجتماعی، فروپاشی خانواده‌ها، بروز مشکلات را در پی دارد.

وی تصریح کرد: بیشتر مواد مخدر کشف‌شده از قاچاقچیان طی سال جاری مربوط به مواد مخدر سنتی است و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند عزم ملی است و همکاری دستگاه‌های متولی نقش تعیین‌کننده‌ای در این خصوص دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:کشفیات نشان می دهد که بیشتر مواد کشف شده مواد مخدر سنتی است و باید به جلوگیری از این معضل مهم برنامه های پیشگیری در دستور کار قرار گیرد.

آزادی تاکید کرد:استان زنجان هم همانند استان های دیگر معتاد متهاجر دارد و مقابله با این معضل را در دستور کاری جدی خود قرار داده ایم و طبق آمارها بیشتر جرایم در بخش سرقت ها را معتادین متهاجر به خود اختصاص می دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 16 مرداد 96 کد مطلب: 4052383:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین