پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۳
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف بیش از ۹۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در استان خبر داد.

شعارسال: سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه شخصی با یک کامیون تریلی قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به مقصد خراسان شمالی را دارد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد : طی اخبار صورت گرفته، مأموران این پلیس اقدام به ایجاد چند تور ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی کردند که موفق به شناسایی و توقف تریلی موردنظر شدند.

سرهنگ غلامی تصریح کرد : در بازرسی از خودروی موردنظر مقدار ۹۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر متهم این رابطه دستگیر شد.

وی بیان کرد: در این عملیات تعداد یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر متهم دستگیر و به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

وی تأکید کرد: مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ همیشه در دستور کار مأموران این پلیس قرار دارد و هیچ‌گاه چشمان تیزبین پلیس اجازه جولان را به قاچاقچیان نخواهد داد و از شهروندان نیز انتظار می‌رود هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29تیر1396، کدخبر: 4036131: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
خدا کمکتون کنه واقعا پلیس برای کشف این محموله ها زحمات زیادی میکشه و این کار برای حفظ جامعه جوان امروزی که به تباهی کشیده نشن هر چه قدر هم انجام بشه بازم کمه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین