پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت:کشفیات مواد مخدر در یازده ماهه امسال نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش یافته است.

شعار سال: پرویز افشار سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر در رابطه با آخرین کشفیات مواد مخدر در کشور اظهار کرد: طبق گزارشات معاونت مقابله با عرضه اطلاعات ،کشفیات یازده ماهه امسال نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه افغانستان میزان محصولات تریاک خود را افزایش داده است، گفت: نگرانی جدی ما از سال آینده است چراکه میزان تولید محصولات مواد مخدر در کشور افغانستان به شدت افزایش خواهد یافت.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به افزایش چند تنی محصولات مواد مخدر در سال آینده تصریح کرد: محصولات تولیدی مواد مخدر در سال 97 در کشور افغانستان از 4600 تن به رقم حدود نه هزار تن خواهد رسید که ما باید نسبت به این موضوع هشیار باشیم.

وی در رابطه با هشیاری و بیداری عمومی نسبت به افزایش مواد مخدر در کشور بیان کرد: سال 97 سال هوشیاری و بیداری عمومی ملت ایران خواهد بود و نه تنها نیروهای انتظامی بلکه سمن ها و ستاد مبارزه با مواد مخدر و مردم نیز باید نسبت به افزایش مواد مخدر در ایران و مشکلات بعدی آن هوشیار باشند.

افشار با بیان اینکه باید از طریق رسانه ها مردم را آگاه کنیم گفت: برای پیشگیری از اتفاقات باید اقدامات مداخله جویانه از طریق فرهنگ سازی واطلاع رسانی را انجام دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت دهک، تاریخ 12 اسفند 96، کد مطلب: 6454426: www.dehak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین