پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
مسیح الله معصومی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان افزود: تنها راه برون رفت معضل ترافیک شهر زنجان ساماندهای خطوط حمل و نقل شهری است و کرایه های دریافتی نیز کمتر خواهد بود.وی بر ارتقای کیفیت حمل و نقل عمومی بویژه اتوبوس شهری تاکید نمود.در این جلسه به نامناسب بودن آسفالت خیابان ها و معابر شهری زنجان، اتخاذ تدابیر و اشرافیت کامل به نقاط احتمالی حادثه خیز و بحرانی شهر، اشاره شد و بر لزوم اهتمام ویژه در باور پذیری بین مسئولان و مردم تاکید شد.
 شعار سال : شهردار زنجان گفت: شهرداری برای اجرای کامل ساماندهی خطوط حمل و نقل شهری تاکید دارد و همه جوانب آن نیز در نظر گرفته شده است.

مسیح الله معصومی روز سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان افزود: تنها راه برون رفت معضل ترافیک شهر زنجان ساماندهای خطوط حمل و نقل شهری است و کرایه های دریافتی نیز کمتر خواهد بود.
وی اظهار داشت: بر این اساس و برای ارتقای کیفیت حمل و نقل عمومی بویژه 140 دستگاه اتوبوس شهری شهرداری در ایام نوروز 2 بار معاینه فنی شدند و این مهم در راستای خدمات رسانی بهینه بوده است.
معصومی ادامه داد: اجرای این طرح مهم شهری، انقلاب در حوزه ترافیک شهری زنجان خواهد بود، زیرا شورای اسلامی شهر و شهرداری بر به سرانجام رسیدن آن همدل و مصمم هستند.
وی خاطر نشان کرد: طی روزهای گذشته جلسات متعددی با حضور اهالی کسبه اجرای این طرح برگزار شده و تلاش می شود که روزهای آینده نیز نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام شود.
شهردار زنجان با اشاره به برنامه های مختلف شهری در سال جاری نیز گفت: تکمیل پل گلشهر، آغاز اجرای یک تقاطع جدید، انتقال بهشت هزار به محل جدید، شدت گرفتن اجرای طرح سبزه میدان و اصلاحات خطوط اتوبوسرانی، آغاز بکار شهرداری منطقه چهار، حل مشکل جدی آسفالت شهر ، انجام سرمایه گذاری های جدید و بحث جهانی شدن شهر زنجان لحاظ شده است.

** شهروندان از آسفالت شهری گله مند هستند
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه گفت: طی سال جاری سیلاب چند استان کشور را فرا گرفت و این در حالی است که کشورمان هر سال مخاطرات و حوادث متعددی را تجربه می کند.
اسماعیل دویران افزود: کور شدن مسیل‌های شهری مشکل اساسی است و به عنوان نمونه در شهر زنجان 12 مسیل وجود دارد که برای رفع آنها باید کارهای جدی و مهمی انجام گیرد.
وی خاطر نشان کرد: رهبری امسال را رونق تولید نامگذاری کرده و بنابراین شهرداری نیز باید به این مهم توجه کند و اقدامات اثر بخشی را لحاظ کند.
این عضو شورای شهر زنجان ادامه داد: یکی از معضلات اساسی شهر زنجان نامناسب بودن آسفالت خیابان ها و معابر شهری است و از طرفی عدم توانایی در خرید قیر در موعد مناسب و بارندگی های مشکلاتی را ایجاد کرد که تلاش می شود پس از بارندگی ها این رویه از سرگرفته شود.

** باور پذیری در بین مردم و مسئولان ایجاد شود
نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز با اشاره به فعالیت های سال گذشته شهرداری زنجان نیز گفت: سال گذشته، سال رونق و موفقیت برای شهرداری زنجان بود که این مهم در سایه سیاست های ابلاغی شورا، همدلی، زحمات و تلاش های کل مجموعه انجام گرفت.
سجاد خدایی تحقق بودجه سال 97 را از جمله دستاوردهای سال گذشته شهرداری عنوان کرد و افزود: افزایش 50 درصدی بودجه در شرایط نابسامان اقتصادی و مجموعه مدیریت شهری این مهم محقق شد که تکیه بر توانمندی ها می تواند اقدامات دیگری را نیر رقم بزند.
وی اظهار داشت: طی دومین لایحه بودجه ارائه شده در طول فعالیت شورای پنجم و مدیریت شهری 2 برابر شدن بودجه شهر زنجان نسبت به سال 96، پیشنهاد شد که با وفاق و انسجام نیز این مهم در سال جاری مزین به رونق تولید در جهت توسعه، عمران و خدمت به مردم موفقیت دیگری را رقم خواهد زد.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: با اتخاذ تدابیر و اشرافیت کامل به نقاط احتمالی حادثه خیز و بحرانی عملکرد مسئولانه ای توسط شهرداری زنجان انجام گرفت.
وی اضافه کرد: اقدامات 24 ساعته ستاد مدیریت بحران در موج اول و دوم بارش ها، اسال پیام های اطلاع رسانی و هشدار درفضای مجازیف بازدید شبانه روزی از کانال ها و مسیل ها، لایروبی و جلوگیری از خطرات احتمالی و آماده باش لجستیکی و عوامل اجرایی واستانی و بهره گیری از ظرفیت های تشکل های مردم نهاد نیز از جمله کارها بود.
خدایی افزود: برای جلوگیری از وقوع خسارات جانی و مالی از سیلاب باید با توجه به شرایط شهر زنجان مباحث خطرات طبیعی و انسان ساز اهتمام ویژه ای در باور پذیری بین مسئولان و مردم ایجاد شود.
وی یادآوری کرد: بر این مبنا تجدید نظری در بودجه اختصاصی به مبحث بحران، خرید تجهیزات و انجام مطالعات پژوهشی و توجه به اصلاح ساختار سازمانی و تقویت بدنه کارشناسی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل ، پیگیری و عضویت در شهر های تاب اور جهان در خصوص مدیریت بحران از جمله کارهای مورد توجه است.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:20فروردین 1398،کدخبر:83270961، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
با توجه به افزایش کرایه ها و کلا افزایش همه قیمت ها کالاها محصولات کشاورزی همه چی باید شیوه درستی رو برای حمل و نقل مردم در نظر بگیرن که مردم دچار مشکلات زیادی برای رفت و آمد نشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین