پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۱۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
استاندار قزوین تأکید کرد: فرمانداران و بخشداران مجری سیاست‌ها و مواضع دولت باشند و از مواضع دولت دفاع کنند.

شعار سال: عبدالمحمد زاهدی در نشست با فرمانداران و بخشداران استان قزوین اظهار کرد: فرمانداران و بخشداران نمایندگان دولت در بخش‌ها و مناطق هستند و به‌عبارت‌دیگر نمایندگان جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: جایگاه فرمانداران و بخشداران به‌عنوان نماینده نظام جمهوری اسلامی در میان مردم بسیار مهم است و باید تمامی کسانی که این مسئولیت را پذیرفته‌اند در حفاظت از جایگاه آن تلاش کنند.

استاندار قزوین ادامه داد: وقتی مدیری در این دولت مسئولیتی را می‌پذیرد به این معنی است که سیاست‌ها و مشی حاکمیتی آن را پذیرفته است و اگر کسی سیاست این دولت را قبول ندارند نمی‌توان پذیرفت که مدیر دولت باقی بماند.

زاهدی افزود: هر دولتی حق دارد مدیران خود را منصوب کند و هیچ‌کس نباید گله‌ای از این تغییر و تحول‌ها داشته باشد.

زاهدی گفت: انتصاب مدیران حق طبیعی دولت است و مدیرانی که منصوب می‌شوند باید دولت را قبول داشته باشند وگرنه پذیرش مسئولیت بدون باور به دولت، عملی غیراخلاقی است.

وی افزود: فرمانداران و بخشداران باید سیاست‌های دولت که همان سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی است را اجرا کنند و با پیروی از دستورهای دولت و مقام‌های عالی‌رتبه بتوانند درصحنه‌های مختلف از دولت نیز دفاع کنند.

استاندار قزوین بر لزوم دفاع از دولت توسط فرمانداران و بخشداران تأکید کرد و افزود: دفاع از دولت به معنای بهره‌مندی از منطق و رویکرد عقلانی است تا بتوان عملکرد و سیاست دولت را برای همگان توضیح داده و از ایجاد تنش در جامعه جلوگیری نمایند.

وی بابیان اینکه برای ما همه مردم یکسان هستند، افزود: هیچ فرقی نمی‌کند که مردم از چه حزب و چه جناحی باشند و تنها باید مسئولان به فکر خدمت‌رسانی به مردم به بهترین نحو ممکن باشند.

وی افزود: باید فرمانداران و بخشداران با همه سلیقه‌های سیاسی ارتباط داشته باشند و حتی با مخالفان و منتقدان نیز گفت‌وگو نمایند.

استاندار قزوین بابیان اینکه با هیچ‌کسی قهر نمی‌کنیم، ادامه داد: فرمانداران و بخشداران و مسئولان این دولت با همه احزاب و جناح‌ها ارتباط دارند و در دفاع از مواضع دولت استوار باشند.

زاهدی تصریح کرد: برقراری ارتباط با گروه‌ها، شخصیت‌ها و نمایندگان سلایق مختلف سیاسی و اجتماعی از وظایف نمایندگان عالی دولت است اما بر اساس مصالح دولت تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی با تأکید بر ارتباط و تعامل با گروه‌های مرجع جامعه توسط فرمانداران و بخشداران، گفت: باید ارتباط شما با فرهنگیان، احزاب، گروه‌های سیاسی، هنرمندان رسانه‌ها، فرمانداران و بخشداران و مسئولان تقویت شود.

وی بابیان اینکه اجازه تغییر کاربری فضای سبز در محیط‌های شهری را به‌هیچ‌عنوان نخواهیم داد، اظهار کرد: تغییر و تحولات در هر دوره‌ای ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و سعی می‌کنیم در این دوره نیز از نیروهای مستعد و توانمند استفاده کرده و از توانمندی بانوان در انتصابات آینده بهره‌مند شویم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا (استان قزوین)، تاریخ 2 مهر 96، کد مطلب: 967-192-5: www.qazvin.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین