پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۲۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
فرماندار زنجان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت گفت: شورای پنجم از نخستین روز شهریور کار خود را رسما آغاز می‌کند.

شعارسال: رسول بیات  ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت: شورای پنجم رسما کار خود را در اول شهریور آغاز می‌کند.

وی افزود: طبق ابلاغیه‌ای که از سوی فرمانداری به شورا شده مراسم تحلیف شورای پنجم اول شهریور ماه است.

فرماندار زنجان ضمن تشکر از خدمات چهار ساله شورای چهارم در شهر زنجان ابراز کرد: در واپسین روزهای کاری شورای چهارم هستیم و تا چند روز آینده نفرات منتخب شورای پنجم کار خود را رسما آغاز می‌کنند‌.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شورای پنجم منتظر ابلاغیه فرمانداری هستند تا کار خود را رسما آغاز کنند و برای سرپرستی شهرداری تصمیم بگیرند، گفت: ابلاغیه به شورا ارسال شده و اعضای شورا اول شهریور کار خود را آغاز می‌کنند.

بیات به عملیات آسفالت‌ریزی و ایجاد معابر در روستاهای شهر زنجان اشاره و بیان کرد: خوشبختانه با بودجه‌ای که در نظر گرفته شده عملیات عمرانی در برخی از روستاها ادامه دارد و انجام می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25مرداد1396، کدخبر: 1493216: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین