پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۸۷۲
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
ستاره فتاح پور به عنوان رئیس دوره پنجم شورای شهر سردشت انتخاب شد.

شعارسال: مراسم تحلیف شورای شهر پنجم سردشت با حضور فرماندار و اصحاب رسانه در محل سالن فرمانداری سردشت برگزار شد.

نژاد جهانی فرماندار سردشت در آغاز مراسم تحلیف شورای شهر پنجم سردشت با تشکر از شوراهای دور چهارم سردشت گفت: امیدواریم شروع به کار دوره پنجم شوراهای سردشت به معنای فراموش کردن شوراهای گذشته نباشد و در فرصت ها و مناسبت هایی که ایجاد می شود برای همفکری و تبادل نظر از آنان دعوت شود.

نژاد جهانی با اشاره به انتخاب یکی از اعضای شورا به عنوان رئیس گفت: باور بنده بر این است که شان شورا، شان انتخابی است و از دیدگاه ما رئیس، عضو ساده و منشی و خزانه دار، یک جایگاه داشته و تفاوتی ندارند و ما نیز نحوه ی مدیریت رئیس بر اعضای شورا را رصد میکنیم و جزو ملاک های ارزیابی عملکرد به حساب می آید و امیدواریم تلاش شود موضوعات تخصصی تر شوند و بصورت مستمر هریک از اعضا در جلسات حضور یابند.

در ادامه جلسه سوگندنامه اعضای شورای شهر پنجم قرائت شد و رای گیری برای انتخاب رئیس شورا ، نائب رئیس و منشی صورت گرفت که در پایان ستاره فتاح پور بعنوان رئیس شورا ، کامل ثنائی نائب رئیس شورا و عثمان محمودپوری به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 1 شهریور 96، کدمطلب: ۶۲۱۵۲۶۱:www. yjc. ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین