پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۴۰۴
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
بخشدار مرکزی خاش گفت: ریاست 22 شورا از 191 شورا در این بخش بر عهده بانوان بوده که رئیس شورای این بخش هم از بانوان تحصیل کرده است.

شعار سالمجتبی شجاعی بیان کرد: بخش مرکزی خاش تعداد ۱۲۳۵ نفر کلا ثبت نام برای ۱۹۱ شورا ( سه شورای پنج نفره و ۱۸۸ شورای سه نفره ) برای تصاحب ۵۷۹ کرسی شورایی ثبت نام کردند که رتبه نخست تعداد ثبت نام کنندگان در بین بخش های سطح استان را داشت.

وی بیان کرد: از این تعداد ۳۴۷ نفر خانم و سایرین آقا بودند که از حیث تعداد ثبت نام کنندگان خانم، بخش مرکزی خاش رتبه اول کشور را در بین تمامی بخش های کشور به خود اختصاص داد.

شجاعی اظهار کرد: پس از انتخابات، برای اولین بار تعداد ۷۹ خانم رای آوردند که این تعداد در ۴۰ شورای اسلامی انتخاب گردیدند که از این تعداد در ۱۷ شورا از سه منتخب، دو نفر خانم هستند و روستای افضل آباد تمامی اعضای شورا خانم انتخاب شدند.

بخشدار مرکزی خاش گفت: در بین منتخبین خانم هم استاد دانشگاه و هم فرهنگی و هم دانشجو و هم کشاورز و هم خانه دار وجود دارد.

شجاعی افزود: الحمدلله انتخابات در سطح ۱۹۱ حوزه شورایی بدون حتی یک مورد شکایت به هیات های نظارت و بازرسی انجام شد.

بخش مرکزی خاش با ۱۰ هزار کیلومتر مربع وسعت نیمی از وسعت شهرستان خاش را دارد و دارای ۸۰ هزار نفر جمعیت و پنج دهستان و ۶۰۰ آبادی و ۱۹۱ شورا و ۷۳ دهیاری و ۱۲۴ کیلومتر مرز با پاکستان یکی از بزرگترین بخش های استان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 23 شهریور 96، کد مطلب: 966-2090-5 ، www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین