پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: کتاب بانک جامع اطلاعات واحدهای صنعتی فعال استان زنجان با محوریت شهرک‌های صنعتی زیر چاپ است.

شعارسال : ناصر صیدی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، امروز با اعلام این خبر گفت: این کتاب با همکاری واحدهای صنعتی فعال مستقر در شهرکهای صنعتی استان زنجان و به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و روسی منتشر و در نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان زنجان رونمایی می‌شود.

وی هدف از انجام این پروژه را تجمیع اطلاعات واحدهای فعال عنوان و تصریح کرد: امروزه توسعه صنایع کوچک و متوسط، رمز توسعه اقتصادی سالهای آینده است و این امر تنها از طریق شناسایی بازارهای هدف امکان پذیر است و تحقق این امر نیز به اطلاع رسانی دقیق در این زمینه بستگی دارد.

صیدی اضافه کرد: پرواضح است که شناساندن واحدهای صنعتی فعال و نیز آشنایی واحدهای صنعتی با یکدیگر و استفاده از توان و ظرفیت‌ها، فضای مناسبی را جهت رشد و توسعه اقتصادی بوجود می‌آورد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان حضور در این بانک جامع اطلاعاتی را فرصت مغتمی برای موسسات عنوان کرد و گفت: کتاب مورد اشاره موجب می‌شود تا صنایع مختلف با زمینه فعالیت و تولیدات یکدیگر آشنا شده و تعاملات سازنده‌ای را در جهت رشد و بالندگی و صنعت کشور با همدیگر داشته باشند. همچنین به مصرف کنندگان نیز اطلاعات لازم را جهت انتخاب بهترین گزینه ارائه می‌دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت ایلنا ، تاریخ انتشار چهارشنبه 22 مهر 1394 ، کد مطلب : 313387 : www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین