پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۲۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۶
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: 63 روستای استان با اعتبار 182 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به شبکه گاز متصل شد.

شعارسال: سیدرضا رهنمای توحیدی گفت: با بهره برداری از این طرح ها 3 هزار و 49 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند شدند.
وی همچنین اعلام کرد: در هفته دولت از ساختمان اداری و پست امداد آبش احمد و ساختمان شماره دو ملکان با اعتباری افزون بر 16میلیارد ریال بهره برداری شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین از افتتاح دو ایستگاه CGS با هزینه ای بیش از 90میلیارد ریال خبر داد و گفت: افزایش خدمات رسانی به مردم و ارتقای کیفیت آن در کنار تداوم طرح های باقی مانده در دستور کار است.
وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا با مدیریت هزینه های جاری و رعایت اصل صرفه جویی و وصول مطالبات معوقه اهداف شرکت را تحقق بخشیم، از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 80 واحد صنعتی با حجم 40 هزار متر مکعب گاز در سطح استان همزمان با هفته دولت خبر داد.
وی با اشاره به شتاب گیری برنامه های توسعه گازرسانی در مناطق محروم روستایی گفت: با اتمام طرح های گازرسانی روستایی در حال اجرا سطح برخورداری خانوارهای روستایی استان به 97 درصد خواهد رسید.
وی در خاتمه با اشاره به شتاب گیری برنامه های توسعه گازرسانی در مناطق محروم روستایی گفت: با اتمام طرح های گازرسانی روستایی در حال اجرا سطح برخورداری خانوار بهره مندی روستایی استان به 97 درصد خواهد رسید.
آذربایجان‌شرقی دارای 2712 روستاست که 1950 روستا از این تعداد بالای 20 خانوار است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 6 شهریور 1397 ، کدخبر: 83014837 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
ا.ف75
واقعا هنوز هم که هنوزه روستایی داریم که در زمینه اب و گار دچار مشکله!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
الان دیگه با ابین همه پیشرفتی که حاصل شده واقعا جای تاسف داره که هنوز روستا ها گاز نگرفتن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین