پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
استاندار اصفهان گفت: بزرگترین طرح CNG کشور در قالب یک ایستگاه مادر در نایین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شعارسال: محسن مهرعلیزاده امروز  در نایین درباره بزرگترین طرح CNG کشور اظهار کرد: در این طرح گاز طبیعی تحت فشار به مایع تبدیل و توسط کپسول برای تأمین گاز 6 شهر و روستای شرقی استان شامل چاه ملک، چوپانان، انارک، فرخی، جندق و خور ارسال می‌شود.

وی افزود: ایستگاه مادر این طرح با هزینه ای بالغ بر 130 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع با ظرفیت 10 هزار متر مکعب در ساعت در کمربندی جدید شهر نایین افتتاح شد.

استاندار اصفهان گفت: همچنین ساختمان جدید شهرداری شهر بافران و ایستگاه آتش‌نشانی این شهر در زمینی به مساحت 400 متر مربع در دو بخش آتش‌نشانی و بخش اداری، با هزینه‌ای افزون بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: به صورت نمادین مشعل گازرسانی به منطقه صنعتی زندوان نیز روشن شد که این طرح با هزینه‌ای افزون بر 3 میلیارد و 200 میلیون ریال با 2 هزار و 800 شبکه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

مهرعلیزاده با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در استان اصفهان اذعان داشت: در ایام هفته دولت افزون بر هزار و 300 طرح با هزینه‌ای بالغ بر هزار و 880 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که سرمایه‌گذاری 70 درصد این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی صورت گرفته و این نشان از علاقه مردم برای توسعه مناطق بومی آنان دارد.

عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک نیز با اشاره به افتتاح این طرح بیان کرد: در سفر استاندار اصفهان و هیأت همراه کلنگ گازرسانی به 3 روستای بخش سپرو، سهیل و فرح‌آباد و 56 مرغ‌داری مسیر به زمین زده شد که برای این پروژه با 90 هزار متر لوله‌گذاری افزون بر 105 میلیارد ریال برآورد هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین کلنگ ساخت کارخانه تولید انواع کاغذ و مقوا از کربنات کلسیم با عنوان «کاغذ سنگی» در محل شهرک صنعتی شهر نایین به زمین زده شد.

نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک اضافه کرد: این کارخانه با سرمایه‌گذاری 250 میلیارد ریال در فاز نخست با مقدار تولید سالیانه 12 هزار تن، بزرگ‌ترین واحد تولیدکننده کاغذ با فناوری شرکت جی.ول در ایران و خاورمیانه خواهد بود.

 استاندار اصفهان و هیأت همراه در ابتدای سفر خود در گلزار شهدای شهر نایین حاضر و با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10 شهریور 1397 ، کدخبر: 13970610000720،www.isfahan.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین