پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۵۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲
غلامرضا لطفعلیان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بهره برداری و کلنگ زنی طرح گازرسانی به یک شهر، ۲۱۵ روستا و ۳۴ واحد صنعتی در هفته دولت انجام خواهد شد.

شعارسال: مدیرعامل شرکت گاز لرستان از گازرسانی به یک شهر، ۱۸۴ روستا و ۳۴ واحد صنعتی این استان طی هفته دولت امسال خبر داد.

غلامرضا لطفعلیان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بهره برداری و کلنگ زنی طرح گازرسانی به یک شهر، ۲۱۵ روستا و ۳۴ واحد صنعتی در هفته دولت انجام خواهد شد.

وی، گفت: در هفته دولت امسال طرح گازرسانی به ۱۸۴ روستای استان با هزینه بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان، افزود: برای گازرسانی به این تعداد روستا بیش از ۷۴۰ کیلومتر شبکه گاز اجرا و هزار و ۴۰۰ انشعاب نیز نصب شده تا حدود ۹ هزار خانوار روستایی به جمع مصرف کنندگان گاز اضافه شوند.

لطفعلیان، افزود: همچنین با بهره برداری از طرح گازرسانی به شهر «درب گنبد» نیز که در منطقه ای کوهستانی و صعب العبور قرار دارد و از طرحهای سنگین گازرسانی به شمار می رود حدود ۷۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی، خاطرنشان کرد: برای تکمیل طرح گازرسانی به این شهر بیش از ۱۲ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و توزیع اجرا شده و دو ایستگاه تقلیل فشار گاز و ۴۱۹ انشعاب نیز در تکمیل طرح گازرسانی این شهرستان اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان، گفت: هزینه گازرسانی به شهر «درب گنبد» حدود ۴۰ میلیارد ریال بوده که از منابع داخلی وزارت نفت تامین شده است.

لطفعلیان، گفت: در هفته دولت کلنگ آغاز گازرسانی به ۳۱ روستای استان به زمین زده خواهد شد که در آینده موجب بهره مندی بیش از هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز خواهد شد.

وی، تصریح کرد: برای گازرسانی به این تعداد روستا ۱۲۵ کیلومتر شبکه گاز اجرا و ۲۷۰ انشعاب نیز نصب خواهد شد و هزینه پیش بینی شده برای این طرح ها حدود ۸۰ میلیارد ریال است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان، یادآور شد: ۳۴ واحد صنعتی نیز با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیون ریال نیز طی هفته دولت در نقاط مختلف استان گاز رسانی می شوند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29مرداد 1397 ، کدخبر: 4380010،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
اینکه هنوز سهر و روستایی داریم که گازرسانی نشده واقعا جای تاسف داره!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین