پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۶۸۸
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: عملیات گازرسانی به ۴۶۰ روستای لرستان در حال اجراست.غلامرضا لطفعلیان مجموع روستاهای گاز دار استان را ۱۵۸۸ روستا برشمرد
شعار سال:در سال ۹۷ جذب بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ مشترک جدید با اجرای چهار هزار و ۳۶۰ انشعاب شهری و پنج هزار و ۸۶۲ انشعاب روستایی انجام و ۹۲۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: عملیات گازرسانی به ۴۶۰ روستای لرستان در حال اجراست.

غلامرضا لطفعلیان مجموع روستاهای گاز دار استان را ۱۵۸۸ روستا برشمرد و اظهار داشت: طی سال گذشته گازرسانی به یک شهر، ۴۴۲ روستا و ۲۸۱ واحد صنعتی لرستان انجام شد و رسیده است.

وی گفت: سال گذشته گازرسانی به شهر درب گنبد پایان پذیرفت و عملیات گازرسانی به آخرین شهر فاقد گاز استان، «شهر شول آباد» به عنوان سردترین و صعب العبورترین شهر استان، با هزینه‌ای بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال آغاز و همزمان با آن عملیات گازرسانی به ۴۶۰ روستا در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان به اجرای ۹۲۰ کیلومتر شبکه توزیع در استان طی سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: در سال ۹۷ جذب بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ مشترک جدید با اجرای چهار هزار و ۳۶۰ انشعاب شهری و پنج هزار و ۸۶۲ انشعاب روستایی انجام شد.

لطفعلیان با اشاره به اینکه بیش از ۵۲۰ هزار مشترک در استان لرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اضافه کرد: درصد بهره مندی خانوار شهری استان ۹۹.۸ درصد و در بخش روستایی ۸۸.۷ درصد است که درصد خانوار بهره مند روستایی با توجه رتبه سوم استان لرستان از لحاظ تعداد روستا در سطح کشور حائز اهمیت است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا ،تاریخ انتشار:29 تیر1398،کدخبر:40602،porsna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین