پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۹۱۰
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان از اجرای 592 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز دراستان لرستان طی سال گذشته خبر داد و افزود هم اکنون 7200 کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده است .
شعارسال: غلامرضا لطفعلیان اظهار داشت: سال گذشته 9100 انشعاب نصب شد و هم اکنون 241 هزار انشعاب نصب شده خدمات شرکت گاز را تا درب منازل هم استانیهای عزیز رسانده است .

وی اافزود : سال گذشته حدود 21690 خانوار به جمع مصرف کنندگان گاز در استان افزوده شد و هم اکنون حدود 487 هزار خانوار در استان لرستان از گاز بهره مند هستند .

مهندس لطفعلیان در خصوص وضعیت کلی گازرسانی در استان لرستان تصریح کرد: تاکنون 493 هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی از گاز طبیعی بهره مند شده اند که از این تعداد 117 هزار مشترک مربوط به بخش روستایی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان خاطر نشان نمود: از مجموع 25 شهر استان هم اکنون 23 شهر به شبکه گاز طبیعی متصل شده اند که زمینه بهره مندی 99 درصد کل جمعیت شهری استان از گاز طبیعی را فراهم کرده است.

وی افزود: در بخش روستایی نیز هم اکنون 73 درصد جمعیت روستایی استان در قالب 1124 روستا از گاز طبیعی بهره مند شده اند که برنامه شرکت توسعه فعالیتها در این حوزه است به نحوی که تا پایان سال جاری بیش از 1400 روستای استان از نعمت گاز بهره مند شوند .

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 774053 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین