پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۵۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
استاندار لرستان بر لزوم مشارکت مردم در راستای اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: زمینه استفاده از حداکثر توان و مشارکت مردم در راستای ایجاد شغل فراهم شود.

شعارسال: استاندار لرستان بر لزوم مشارکت مردم در راستای اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: زمینه استفاده از حداکثر توان و مشارکت مردم در راستای ایجاد شغل فراهم شود.

سید موسی خادمی در مراسم افتتاحیه گازرسانی به چهار روستای دهکرد، ولیان تنگ محمد حاجی و قرق اظهار داشت: این روزها مصادف با به نتیجه رسیدن ملت ایران به رهبری حضرت امام(ره) است.

وی اصلی‌ترین هدف انقلاب اسلامی را ایجاد و برقراری عدالت عنوان کرد و افزود:عدالت ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد.

خادمی بیان کرد: همچنین عدالت با نابرابری‌های افقی شروع و تا نابرابری‌های مناطق، استان‌ها، شهرها و روستاها ادامه دارد که این از ضعف بزرگ دوران گذشته بوده است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: به هر ترتیب نادیده گرفته شدن این نابرابری‌ها خصوصا در روستاها باعث ایجاد نارضایتی مردم شد اما در دوره جمهوری اسلامی توجه خاصی به ایجاد عدالت شده است.

وی بیان داشت: توجه خاص به روستاها از اولویت‌های نظام است خصوصا مهیا کردن زیر ساخت‌های روستاها که در ابتدای انقلاب با تلاش جهاد سازندگی و دیگر دستگاه‌های مربوطه شروع شد.

خادمی با بیان اینکه هرچند اعتقاد داریم حق مردم بیش از این اقدامات است، افزود: در دولت تدبیر و امید با توجه به مشکلات اقتصادی و مالی همچنان روستاها فراموش نشده و در اولویت هستند.

وی گازرسانی را از نیازهای ضروری مردم دانست و بیان داشت: دولت این حوزه را برای خدمات‌رسانی به روستاها فراموش نکرده است.

استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت‌های حوزه نفت و گاز کشور بیان داشت: زیبنده نیست با وجود این ظرفیت‌های غنی برخی مناطق از نعمت گاز بی‌بهره باشند.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت نفت و گاز در مناطق زاگرس‌نشین برای حفظ محیط زیست و همچنین جلوگیری از قطع درختان باید مورد توجه جدی‌ قرار گیرد.

خادمی به موضوع اشتغال و بیکاری در استان اشاره کرد و افزود: باید زمینه استفاده از حداکثر توان و مشارکت مردم در راستای ایجاد شغل فراهم شود و نباید تنها دولت را مسئول اشتغالزایی دانست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 21 بهمن 1396، کدخبر: 592306، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
مشاغل خانگی میتونه به کمک مردم مشکل اشتغال رو تاحدود زیادی حل کنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
باید برای تولید شغل به منابع یک استان اهمیت داد مثلا برای لرستان بحث میوه و کشاورزی و بحث صنایع دستی و گردشگری باید در اولویت باشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین