پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۵۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی در حوزه مزیت‌های نسبی لرستان از جمله گردشگری، گیاهان دارویی و ... اختصاص یافت.

شعار سال: محمد شریعتمداری شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از محل منابع اشتغال زایی کشوری علاوه بر منابع استان، ۱۰۰ میلیارد منابع به لرستان اختصاص دادیم، اظهار داشت: این منابع در حوزه مزیت‌های نسبی لرستان، گیاهان دارویی، گردشگری، آی تی، سنگ و دام سبک است.

وی با بیان اینکه در این بخش‌ها لرستان دارای جایگاه ویژه است و می‌تواند استفاده مطلوبی از آنها به عمل آورد، تصریح کرد: مجموعه این تصمیمات می‌تواند به برداشتن قدم‌های توسعه در لرستان کمک کند.

وزیر کار با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه در شهرستان‌های الیگودرز و دورود طی امروز گفت: فردا در منطقه شمالی استان هستیم و در سفر دیگری به بخش جنوبی استان شامل کوهدشت و پلدختر می‌رویم.

شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع دستمزد سال ۹۸ گفت: شورای عالی کار جلساتی را در این مورد تشکیل داده است، اقدام سه جانبه نماینده کارگران و کارفرما و نماینده دولت در این رابطه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جلسات خیلی نظرها به هم نزدیک شده است و امیدواریم در جلسه نهایی که پیش از سال برگزار می‌شود تصمیم نهایی در مورد میزان رشد حداقل دستمزد را که تکلیف شورای عالی کار است اعلام کنیم، افزود: امیدواریم با این اقدام شرایط مطلوب‌تری بر زندگی کارگران که از حداقل دستمزد برخوردار هستند به وجود آید و کارفرمایان هم به کار خود ادامه دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 24 اسفند 97، کد مطلب: 4568376: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
اعتبارات تعلق میگیره ولی وضعیت اشتغال و اقتصاد بهبود پیدا نمیکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین