پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۸۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت روز دوشنبه به منظور بازدید، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند طرح صنعتی با استقبال نماینده الیگودرز، استاندار لرستان، فرماندار و مسئولین استانی و شهرستانی، وارد لرستان شد. دکتر شریعتمداری، ساعاتی قبل به همراه دکتر محمد خدابخشی(نماینده مجلس) و استاندار محترم لرستان، بازدید خود از صنایع شهرستان الیگودرز و منطقه ویژه اقتصادی را آغاز نمودند.
شعار سال: بازدید از دو طرح صنعتی فولاد در الیگودرز، منطقه ویژه اقتصادی، فولاد ذوب آهن، کارخانه بایر افلاک ازنا و همچنین بهره برداری از نیروگاه گازی این شهر به همراه آغاز عملیات اجرایی فروآلیاژ و سیمان سفید ازنا از برنامه های سفر وزیر صنعت به لرستان است.
شریعتمداری پس از بازدید از طرح های شهرستان الیگودرز از صنایع غذایی گهر و فاز 4 سیمان دورود نیز بازدید می کند.
17.5 میلیون یورو سرمایه ارزی طرح سیمان سفید ازنا تامین و این طرح با هدف توسعه صنعتی مناطق کمتر برخوردار به اجرا در خواهد آمد که پس از بهره برداری سالیانه 220 هزار تن سیمان سفید تولید می کند.
میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در این طرح یکهزار و 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی اولیه آن 120 نفر عنوان شده است. همچنین نیروگاه تولید برق گازی شهرستان ازنا با ظرفیت 6 مگاوات و سرمایه گذاری 100 میلیارد ریالی بخش خصوصی امروز به بهره برداری می رسد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد لرستان شد

یکهزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی در لرستان صادر شده و حدود 100 واحد تولید کوچک و متوسط در تملک بانک ها هستند.  استاندار لرستان، نمایندگان شهرستان الیگودرز و دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استانی محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت را در این سفر همراهی می کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 26 شهریور 97، کدخبر: 83035707، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
ا.ف75
واقعا ما هرچی رو در این کشور به طور ویژه خواستیم مد نظر قرار بدیم و اصلاحش کنیم بدتر شد! دلیلش رو متوجه نمیشم اما خب از واقعیت نمیشه فرار کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین