پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۲۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
سید موسی خادمی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان لرستان ،اظهارکرد: امروز سند راهبردی مدیریت جامع خشکسالی در استان تدوین و ارائه شد که در کشور تنها استانی هستیم چنین کاری را در این سطح شروع کرده‌ایم.

شعارسال: "سید موسی خادمی " ازتنظیم سند راهبردی مدیریت جامع خشکسالی در استان خبرداد.

سید موسی خادمی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان لرستان ،اظهارکرد: امروز سند راهبردی مدیریت جامع خشکسالی در استان تدوین و ارائه شد که در کشور تنها استانی هستیم چنین کاری را در این سطح شروع کرده‌ایم.

وی افزود: این سند چون تازه تدوین و ارائه شده قطعا اشکالاتی دارد اما با جمع بندی دستگاه‌های ذی‌ربط می‌توان یک سند راهبردی کامل و منسجم را تنظیم کرد.

خادمی با بیان اینکه تنظیم سند راهبردی مدیریت جامع خشکسالی اقدامی لازم و ضروری است، تصریح کرد: روش شناسی علمی برای دستیابی به راهبردها همچنین اولویت‌بندی آنها بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید از راهبردها به راهکارها برسیم، یادآورشد: در این سند هدف باید مشخص شود و با هدف‌گذاری راهکارهای رسیدن به آن را مورد بررسی قرار داد.

خادمی به عنوان معین منطقه 6 تهران در شرایط احتمالی زلزله خبر داد و خاطر نشان کرد: یکی از تدابیری که در سطح ملی اتخاذ شده این است که تعدادی از استانها را برای معین استان تهران در شرایط احتمالی زلزله تعیین کرده‌اند و بر اساس تقسیمات منطقه‌ای شهرداری تهران، لرستان پشتیبان منطقه 6 تعریف شده است.

وی اضافه کرد: در این جلسه این موضوع مطرح و قرار شد برنامه‌های لازم را که اگر خدایی ناکرده حادثه‌ای پیش آمد تدوین شود تا بتوانیم به موقع حضور پیدا کرده و هر دستگاخ وظایف خود را انجام دهد.

خادمی همچنین بضمن اشاره به طرح جامع مدیریت خطرپذیری با بیان اینکه کاهش خطرپذیری در واقع به ساختارها و طبیعت و ... بر میگردد،عنوان کرد: کنترل بلایا و حوادث طبیعی از اختیار بشر خارج است اما میتوانیم کار مقابلهای و آمادگی در راستای امدادرسانی و جلوگیری از خسارات احتمالی را انجام دهیم.

وی با اشاره به اقدامات و عملکرد در حوزه مدیریت بحران استان ،تاکید کرد: با توجه به اینکه استان و کشور در مواجهه با حوادث طبیعی خطرپذیر است باید در حوزه زلزله و خشکسالی برنامه‌ریزی کنیم، بنابراین تنظیم سند جامع خشکسالی برای کاهش اثرات ناشی از خطرپذیری ضروری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1396، کدخبر: 678464، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
تازه تو سال 1400میخوان برنامه ریزی کنن برا زلزله و خشکسالی؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
لرستان از جمله استانهای کشاورزی توی کشوره و در مرحله اول باید روی تجهیز ابیاری مکانیزه توی استان اقدام.کرد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین