پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۹۴۲
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
استاندار لرستان از تدوین برنامه عملیاتی پیشبرد پروژه‌های مهم در توسعه استان خبر داد.

شعار سال: سید موسی خادمی اظهار داشت: پس از مطالعه و بررسی‌های انجام گرفته برنامه عملیاتی پیشبرد پروژه‌های دارای نقش کلیدی و مهم در جهت توسعه استان تهیه شد.

وی با بیان اینکه از بدو ورود به استان اعلام کردم به دنبال ثبت پروژه‌ای خاص به نام خودم نیستم، بیان کرد: مطالعه و بررسی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان انجام شده است.

استاندار هدف اصلی و اولویت کاری خود را بر ضرورت به اتمام رساندن پروژه‌های کلیدی و نیمه کاره عنوان کرد و یادآور شد: پس از بررسی و نیز استفاده از کارشناسان و متخصصان، 104 پروژه‌های مهم و کلیدی که متناسب با شرایط و ظرفیت‌های موجود هستند در استان مشخص شد. در صورت به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها شاهد تحول جدی و عظیمی در توسعه استان خواهیم بود.

خادمی از همه فرهیختگان، متخصصین و اهل فن، جوانان، خبرنگاران، رسانه‌ها و همه صاحب نظران دعوت کرد با نقطه نظرات خود در راه توسعه و شکوفایی استان گام بردارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 3بهمن 96، کدمطلب:585424، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین