پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۲۵۵
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان از بررسی مشکلات هتل‌های در حال ساخت استان خبر داد.

شعار سال: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان از بررسی مشکلات هتل‌های در حال ساخت استان خبر داد.

 سید امین قاسمی اظهارکرد: با توجه به مشکلات حوزه گردشگری و برای رفع مشکلات سرمایه گذاران این حوزه با راه اندازی کارگروه حمایت از سرمایه گذاران نسبت به رفع مشکلات آنها تلاش می‌کنیم.

وی با شاره به اینکه استان لرستان به دلیل برخورداری از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان می‌تواند یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور باشد، افزود: رفع موانع دریافت تسهیلات، تملک زمین برای احداث پارکینگ و فضای سبز، تسریع در روند دریافت پروانه ساخت و گاز کشی هتل‌ها و اماکن اقامتی پذیرایی از جمله مشکلات سرمایه گذاران حوزه گردشگری است.

قاسمی ادامه داد: در همین راستا باید پیگیری‌های بیشتری در خصوص مشکلات آنها صورت گیرد.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با اشاره به بررسی مشکلات سرمایه گذاران احداث هتل‌های امیران(صخره‌ای )، بام، صدف و هتل‌های در دست ساخت گفت: در روزهای آینده جلسه‌ای با دکتر خادمی، استاندار لرستان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری برای رفع مشکلات این حوزه برگزار خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 29دی 96، کدمطلب:96102915467، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین