پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۶۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پرداخت مرحله سوم تسهیلات اشتغال روستایی گفت: سازمان برنامه و بوجه این تسهیلات را ابلاغ کرده و به‌زودی به حساب بانک‌ها واریز می‌شود
شعارسال:معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پرداخت مرحله سوم تسهیلات اشتغال روستایی گفت: سازمان برنامه و بوجه این تسهیلات را ابلاغ کرده و به‌زودی به حساب بانک‌ها واریز می‌شود.

عیسی منصوری در سیزدهمین جلسه کارگروه اشتغال استان خوزستان که در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد اظهار داشت: با وجود استعدادهای فعلی اما نیروی کار متخصص مورد نیاز در حوزه نفت از طریق آموزش‌های دانشگاهی و مراکز فنی و حرفه‌ای تأمین نمی‌شود.

وی از جمله راهبردهای جدی را پرورش نیروی انسان‌افزار مورد نیاز بازار کار برشمرد و بیان کرد: صنایع بزرگ نظیر صنعت نفت علاوه بر نیاز به نیروی مهارت آموخته، در پی نیروهای ماهر همراه با دانش فنی و علمی هستند.

معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وجود چالش در زمینه ورود تکنولوژی در کوتاه مدت، ادامه داد: این خلأ را می‌توان با تربیت و آموزش حرفه‌ای نیروی کار جبران و برطرف کرد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه استانداری خوزستان، وزارت رفاه، کار و تأمین اجتماعی و وزارت نفت با محوریت تربیت نیروی ماهر شرکت نفت غرب کارون، افزود: توسعه این تفاهم‌نامه به 28 مخزن نفت دیگر از اهداف برنامه‌ریزی در آینده این طرح است.

منصوری با اشاره به عدم اتصال به بازارهای کار به عنوان یک خلأ و چالش اظهار داشت: نفت از ظرفیت‌های موجود در استان خوزستان است که با تربیت نیروی کار ماهر شرکت‌های صنعت نفت اشتغال‌زایی ایجاد کرد.

معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که توسعه قطعه‌سازان و نیروهای کار یکی از چالش‌های پیش‌رو در عدم تامین نیازهای استاندارد شرکت نفت است، خاطرنشان کرد: تمام انتقادات را نمی‌توان به سمت شرکت نفت سوق داد.

وی بر وجود ظرفیت‌های قابل توجه در استان خوزستات تأکید و گفت: شرایط فعلی اقتصاد کشور ممکن است به روزهای بارانی مشتبه باشد اما بدون شک این روزها نیز می‌گذرند و برای دوران بهتر باید خود را آماده کنیم.

منصوری اظهار داشت: کشورهای در حال توسعه موفق، شرایط نامساعد اقتصادی نظیر ایران اسلامی را تجربه کرده‌اند اما با انسجام و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها توانستند از این شرایط عبور کنند.

معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پرداخت مرحله سوم تسهیلات اشتغال روستایی، بیان کرد: سازمان برنامه و بوجه این تسهیلات را ابلاغ کرده و به‌زودی به حساب بانک‌ها واریز می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار11دی 97، کدخبر: 1912501 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
بحث اشتغالزایی بحث خیلی مهمی هستش و باید در سطح کلان تر بهش توجه بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین