پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۳۳۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قابل قبول نیست در جامعه‌ای باشیم که بیکاری، رانت، فساد و... در کشور باشد ادامه داد: از ما نمی‌پذیرند که در برابر خون شهدا پاسخگو نبودیم و کم‌کاری کنیم.

شعار سال: مسعود پزشکیان عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی و آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی که با حضور وزیر کشور در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه خدابخش به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی، با استان نا آشنا نیست اظهار کرد: باید دست به دست هم دهیم و کشور و استان را به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که شیعه در آن حاکمیت دارد افزود: وضعیت فعلی ایران برازنده نام شیعه و مسلمان نیست و باید با نگاه و عمل جهادی کشور را بسازیم.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قابل قبول نیست در جامعه‌ای باشیم که بیکاری، رانت، فساد و... در کشور باشد ادامه داد: از ما نمی‌پذیرند که در برابر خون شهدا پاسخگو نبودیم و کم‌کاری کنیم.

پزشکیان با بیان اینکه در کشور نباید دعوا برای قدرت باشد، اضافه کرد: امروز باید دعوا برای پاسخگویی، خدمت و حل مشکلات مردم باشد.

وی با تأکید بر اینکه ایران باید الگوی منطقه باشد که این الگو بودن را ارزان نمی‌دهند گفت: با پاسخگویی و خدمت به مردم می‌توانیم راه امام حسین (ع) را ادامه دهیم، امروز کسی راه ما را برای خدمت نگرفته، باید تلاش کنیم و جهادی کار کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در روز قیامت خداوند هیچ ضعف و ذلتی را در راه کم‌کاری خدمت به مردم نمی‌پذیرد ادامه داد: باید دست به دست هم دهیم و این استان و کشور را بسازیم. نماینده ولی‌فقیه و نمایندگان مجلس خوبی داریم و باید دست به دست هم دهیم و باید تلاش کنیم بهترین باشیم.

وی تصریح کرد: باید با کمک هم پاسخگوی خون شهدا و توقعات رهبری برای تبدیل ایران به الگو و تبدیل آذربایجان به سر ایران باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 5 مهر 96، کد مطلب: 1531961، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین