پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۳۴۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
از دلایل فساد اداری و اقتصادی موجود در جامعه عدم حضور موثر نخبگان و خواص، در شهرستانها و نقاط مختلف کشور می باشد.انباشت تاثیرگذاران جامعه در تهران و نهایتا چند شهر بزرگ یکی از دلایل مهم وضعیت فعلی است.

شعارسال: افرادی که در کسوت های مختلف به حلقه های مدیریتی بالا مشغول هستند، باید بنا بر وظیفه اسلامی ، نسبت به مفاسد موجود در وطن خویش حساس بوده و اقدام شایسته را انجام دهند هر چند این اقدام ممکن است توام با هزینه برای فرد باشد لکن وظیفه شرعی است.

خرده شبکه هایی که در نقاط مختلف کشور مشغول چپاول هستند، با شگرد های خاص، از حضور افراد موثر در شهر ها جلوگیری می کنند و ملاحظات منفی و پاره ای از موارد، محافظه کاری افراد موجب می شود که به زندگی عادی خود و روز مره گی ادامه دهند، خواص نباید بترسند، باید در شهرستان ها ، شهر ها و حتی روستا ها حضور پیدا کنند، باید موضعگیری کنند، کنار کشیدن این افراد، کار را برای قوه قضائیه و دیگر نهاد ها ، دشوار کرده است...


مشغول شدن به زندگی بدون چالش، موجب دشواری‌ کار برای عناصر حزب اللهی شده است.این رویه از مصادیق فرار از جهاد است، این روند یعنی فرار از یاری حاکم اسلامی.

اگر کسانی که در تهران یا شهر های بزرگ هستند به عنوان یک الگوی عمومی، در مورد مفاسد وطن های خود حساس باشند بساط مفسدین تا حد زیادی جمع می شود.


این قضیه در مورد حوزویان و دانشگاهیان نیز صدق می کند، یکی از سیاست های صهیونیستی این است که چهره های علمی را با کار های علمی محض، مشغول کنند یا با طراحی نظام علمی خاص، فرهنگ علمی غرب را در وجود ایشان نهادینه سازند.تا اینکه عالمان و دانشمندان، اقدامات مطالبه گرانه را برای خود کسر شأن بدانند.

وجود مبارک حضرت آقا بارها صراحتا یا با کنایه این مطلب را نسبت به خواص و موثرین اظهار فرموده اند.حضور عالمان و حوزویان ، در اوطانشان از جمله الزامات مبارزه با فساد است.


هدف معظم له از لزوم هجرت فضلا و علما به اوطان خود صرفا ارتقاء سطح علمی حوزه ها و تبلیغ دین نیست بلکه حضورشان در سطح کشور ، یکی از بازدارنده های مهم در مقابل فساد است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری الف ، تاریخ انتشار 7 آذر 96، کد خبر:3960907248 ، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین