پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۳۲۵
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:برای مبارزه با پدیده آ‌قازادگی نیازمند قانونگذاری هستیم البته بیشترین بار تأثیرگذاری در این وضعیت به مسئولین اجرایی مربوط می‌شود.
شعارسال: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:برای مبارزه با پدیده آ‌قازادگی نیازمند قانونگذاری هستیم البته بیشترین بار تأثیرگذاری در این وضعیت به مسئولین اجرایی مربوط می‌شود.

برای مبارزه با پدیده آ‌قازادگی نیازمند قانون گذاری هستیمآیت‌الله محسن مجتهدی شبستری ؛ با بیان اینکه برای مبارزه با پدیده آ‌قازادگی نیازمند قانون گذاری هستیم، تأکید کرد: بیشترین بار تأثیرگذاری در این وضعیت به مسئولین اجرایی مربوط می‌شود و بهترین قوانین هم در قرآن آمده ولی اجرا نمی‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اگر این قوانین در مجلس تصویب شود، ولی در مقام اجرا شاهد دور زدن آن باشیم، نتیجه ای نخواهیم گرفت، بنابراین هم باید قوانین محکم باشد و هم اجرای قوانین طوری باشد که تبعیض در کار نباشد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه بعضی از قوانین ایجاب می‌کند که تبعیض نباشد، بیان داشت: متأسفانه شاهدیم که در این موارد هم قوانین زیر پا گذاشته می‌شود و هم در برخی مواقع مجریان و مسئولین این تبعیض ها را به وجود می‌آورند.

وی با اشاره به فرمایشی از امام خمینی(ره) گفت: ایشان می‌فرمودند که ما ادعا نمی‌کنیم که حکومت اسلامی داریم، الان فقط نسیمی از اسلام در ایران وزیدن گرفته و امیدواریم روزی برسد تا همه شاهد اجرای احکام اسلام باشیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه هنوز در حکومت اسلامی آن طور که باید و شاید، حکومت علوی شکل نگرفته است تا به امیرالمومنین تأسی کنیم، گفت: از یک طرف می‌بینیم که افراد فاضل، هنرمند و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که از شایستگی لازم برخوردار هستند بیکار مانده‌اند و از طرفی دیگر افرادی که به شخصیت‌ها انتساب دارند، از راه پول دادن و پارتی بازی به سمت هایی می‌رسند که این وضعیت در حکومت اسلامی جای تأسف دارد و با حکومت علوی خیلی فاصله دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد:‌ اگر بنا به فرمایش قرآن که همه را دعوت به مساوات کرده است، همه در برابر قانون برابر باشند دیگر شاهد تبعیض، پارتی بازی و رانت خواری در جامعه نخواهیم بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1396، کدخبر: 6231639، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین