پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۴۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خبر پارتی مختلط کارکنان این سازمان را تکذیب کرد.

شعار سال: وثیق نیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت :خبر پارتی مختلط کارکنان سازمان نظام مهندسیکذب محض است و این عکس ها متعلق به عروسی مردم است و از صفحه اینستاگرام همکاران این سازمان برداشته و در شبکه های مجازی منتشر شده است.

وی افزود: این موضوع از سوی پلیس فتا و دادستانی در حال پیگیری است.

وثیق نیا ادامه داد : به گفته یکی از همکاران؛ یکی از این عکس ها متعلق به یک عروسی در ۵ سال پیش است که در یکی از تالارهای شهر الوند گرفته شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد اگر این عکس ها متعلق به حضور کارکنان نظام مهندسی در این ایام و چند ماه اخیر باشد ، وی و همه اعضای هیئت مدیره استعفا خواهند کرد.

وثیق نیا افزود: به تازگی هجمه هایی علیه نظام مهندسی شروع شده است و عده‌ای با عناوین مختلف در صدد تضعیف این سازمان و بازی با حیثیت کارکنان آن هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت : نظام مهندسی و کارکنان آن به هیچ عنوان در این زمینه ها (پارتی مختلط ) نیستند و هفته گذشته مراسم شب هفت امام حسین علیه السلام با حضور ۲ تا سه هزار نفر از همکاران این سازمان برگزار شده است و چطور ممکن است در این برنامه ها شرکت کنند.

گفتنی است صبح امروز یک کانال تلگرامی خبری دربارهپارتی مختلط کارکنان سازمان نظام مهندسیمنتشر کرد و مدعی شد :این پارتی چندی پیش به پیشنهاد یکی از مدیران سازمان نظام مهندسی و در منزل یکی از کارکنان این سازمان برگزار شده است.

این کانال همچنین عصر امروز عکسی در این زمینه منتشر کرد که تایید مورد تایید مقامات این سازمان نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:۳۳۰۴۳۵۹، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین