پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
تمامی آقازاده هایی که صاحب مناسب دولتی شده اند را اینجا پیگیری کنید.
شعارسال: انگشتر عقیق، ته ریش و #ژن_خوب که داره. باباش هم که رییس ستاد قالیباف بوده چرا نباید ۱۶۰۰ روز مدیرعامل سازمان تاکسیرانی دوره شهرداری قالیباف بشه؟

آقا میثم مظفر متولد ۱۳۶۰ پسر حسین مظفر

* مردی که به صفت آزادگی معروف بود

‏توضیحات علی مطهری درباره #ژن خوب پسرش ناامید کننده بود...



ژن_خوب واقعی فقط پسر حاجی زاده فرمانده موشکی سپاه! پارتی هم فقط خود حاجی زاده که سفارش پسر ۱۷ ساله ش رو کرد تا زودتر بره سوریه!



* نوبخت سخنگوی دولت:  فرزندان مسوولین هم حق حیات دارند!

ابراهیم سقایی خواهر زاده محمد باقر نوبخت چند روز پیش مدیر عامل پتروشیمی فارابی، شستا شد.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در جلسه با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اتهامات مطرح شده علیه دولت مبنی بر به‌کارگیری فرزندان مسؤولان در دولت  به بهانه جوانگرایی گفت:

 این اتهامات به دولت ظالمانه است. وی در واکنش به تکیه اتهام‌زنندگان بر شغل فرزند یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سوال من از این افراد این است که آیا فرزندان مسؤولان حق حیات ندارند؟ وقتی فرزند مسؤولی شایستگی داشته باشد هم باید به شغل مناسب برسد و نباید به صورت ظالمانه یک مورد را به باقی موارد تعمیم داد.

* مصطفی تاجزاده:

 اصل این است که هر آقازاده عضو هیات مدیره شرکت های دولتی از رانت استفاده کرده  است، مگر خلاقش ثابت شود که خود شایسته است.




رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان درنامه‌ای به دکترلاریجانی خواستار تغییر رشته دختر مدیرکل بیمه سلامت سیستان از رشته داخلی به رشته قلب به بهانه نیاز مبرم استان به متخصص قلب

‏آقای زنگنه چرا دستور داده اید دختر یوسفیان ملا نماینده آمل، جذب وزارت نفت شود؟
ایشان چه مزیتی به هزاران جوان تحصیل کرده وجویای کار داشته؟


محمدمهدی صادق، پسر مشاور رییس جمهور، ۳۰ساله و در اولین مسئولیت اجرایی خود مسئول خدمات الکترونیک بانک ملی ایران و مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد شده است.


 شرکت ۵۰۴۰ متعلق به حسن باغبانیان «آقازاده» دکتر علی باغبانیان رییس سابق کمیسون بهداشت و درمان مجلس است.

خبر اختصاصی شعارسال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین