پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۷۹۷
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
امیر بهمنی فرزند محمود بهمنی رییس بانک مرکزی دولت احمدی نژاد بدون سابقه مدیریت شهری به یک باره شهردار شهر هشتگرد شد.
شعارسال: امیر بهمنی فرزند محمود بهمنی رییس بانک مرکزی دولت احمدی نژاد بدون سابقه مدیریت شهری به یک باره شهردار شهر هشتگرد شد.

امیر بهمنی استاد دانشگاه و دكتراي عمران، از منتقدین دولت دهم بوده اند و با کمال احترام پدر و فرزندی ، خط و ربط سیاسی ایشان از پدر جداست.






















** حاشیه های انتخاب شهردار جدید هشتگرد

** اعضای شورای دوره پنجم شهر هشتگرد در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز امیر بهمنی را به عنوان شهردار جدید این شهر برگزیدند که این انتخابات با حاشیه هایی همراه شد.

شورای اسلامی شهر هشتگرد بعد از مطرح شدن چند گزینه برای شهرداری هشتگرد و رایزنی های افراد مختلف، پیام رئیسی را به عنوان سرپرست شهرداری هشتگرد معرفی کرد، اما طولی نکشید که در نهایت امیر بهمنی فرزند محمود بهمنی نماینده ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد به عنوان شهردار هشتگرد انتخاب شد.
محمود بهمنی طی سال های 88 تا 92 در دولت دهم رییس کل بانک مرکزی بود.
انتخاب شهردار هشتگرد با حاشیه هایی همراه شد و بویژه در فضای مجازی حرف و حدیث هایی در این خصوص مطرح شد که بزودی در شهرستان ساوجبلاغ و استان البرز گسترش یافت.
برخی کاربران فضای مجازی تجربه اجرایی نداشتن امیر بهمنی را دلیل خود برای انتقاد از انتصاب وی به سمت شهرداری هشتگرد معرفی کردند و در حالی که تعدادی از اعضای شورای شهر هشتگرد موافق این انتخاب هستند، برخی نیز با آن مخالفت می کنند.
رضا اخلاقی یک عضو شورای شهر هشتگرد با انتشار مطلبی در کانال شخصی خود در تلگرام به دفاع از شهردار منتخب هشتگرد پرداخته وسوابق اجرایی امیر بهمنی فرزند نماینده مجلس را منتشر کرده است.
وی با بیان اینکه امیر بهمنی از سوابق مدیریتی برخوردار است، شایعات مطرح شده توسط مردم را نشانه عناد و دشمنی دانست و گفت: امیربهمنی تنها گزینه مناسب برای شهرداری بوده است.
وی به دیگر شاخصه های بهمنی اشاره کرد و عضویت در چند اتاق بازرگانی ومسلط بودن بودن به زبان انگلیسی و روسی را شاخصه های یک شهردار برشمرد.
حسین جوادان رئیس شورای شهر دوره پنجم هشتگرد که ازموافقان فرزند انتخاب این گزینه برای شهرداری هشتگرد است و به او رای داده در آخرین اظهارنظر خود در این خصوص بیان کرده که وی گزینه ای مناسب است و از 7 عضو شورای شهر هشتگرد 4 عضو به او رای داده اند.
علی شجری پور از مخالفان این انتخاب اما با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این انتخاب خارج از فضای پارلمان شهری صورت گرفته و وجاهت قانونی ندارد.
شجری‌پور گفت: امیر بهمنی در مرحله اول نامزدی شهرداری هشتگرد، توسط تمامی اعضا شورا شهر فاقد شرایط لازم برای تصدی‌گری شهرداری هشتگرد شناخته شد.
وی تصریح کرد: سن پایین، شک و تردید در مورد مدرک تحصیلی و نداشتن تجربه و سوابق کاری مربوط از دلایل رد اولیه او بود.
شجری‌پور گفت: یک روز مانده به انتخاب شهردار، چهار نفر از اعضای شورا امیر بهمنی را در جلسه‌ای خارج از صحن شورا و در یک محفل خصوصی به عنوان شهردار هشتگرد انتخاب کرده‌اند.
این عضو شورا معتقد است که گزینه‌های بهتری برای تصدی پست شهرداری هشتگرد وجود داشته است.
فرماندار ساوجبلاغ نیز در گفت و گو با ایرنا درباره انتخاب شهردار هشتگرد و حاشیه های ایجاد شده، اظهارداشت: تا این لحظه صورتجلسه رسمی برای تعیین شهردار هشتگرد به فرمانداری نرسیده است و به محض رسیدن بررسی خواهد شد.
ابوالقاسم پالیزگیر گفت: در صورت دریافت صورتجلسه براساس آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی شهردار عمل خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بیتیتر، تاریخ انتشار: 3 شهریور 1396، کدخبر: 5E5F57595F565C ، www.btitr.com

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 4 شهریور 1396، کدخبر: 82644129، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین